אא

השתלמויות למצוינות השירות ברשת מלונות אטלס

כל עובדי ומנהלי אטלס, ללא יוצא מהכלל, עוברים השתלמויות במשך השנה, בנושא מצוינות בשירות. השנה, נושא ההשתלמות יתרכז במלונות בוטיק.

Shutterstock Shutterstock
רק לאחרונה זכה עובד רשת מלונות אטלס, מוחמד ג'ברין, ממלון סיטי, בפרס העובד המצטיין ע"ש נח מוזס, למצטייני התיירות בישראל – 2011.

מסתבר, שלא בכדי. הנהלת הרשת משקיעה משאבים רבים על מנת להכשיר את עובדיה ולאמנם להיות - נותני שירות מצטיינים.

כל עובדי ומנהלי אטלס, ללא יוצא מהכלל, עוברים השתלמויות במשך השנה, בנושא מצוינות בשירות. השנה, נושא ההשתלמות יתרכז במלונות בוטיק.

במסגרת ההשתלמות, יועברו הכשרות בנושאים כמו: תפיסת השינוי והתנהלות במלון בוטיק, השירות המוקפד והאישי, דגש על הקונספט ועוד.

הסדנאות מועברות באמצעות מנחה מקצועית ומנוסה, תוך ביצוע אימוני סימולציה עם שחקנים מיקצועיים של "תיאטרון פלייבק".

בנוסף, מקיימת אטלס אימונים לעובדיה בשפה האנגלית לשם העשרת אוצר המילים של העובדים, מתן כלים לביצוע תפקידם ואימונם בטכניקת ניהול השיחה עם האורחים.

דני ליפמן ולסלי אדלר, מנהלי ובעלי רשת אטלס, מסרו כי: "נושא טיפוח משאבי האנוש של הרשת והשירות האישי והאדיב, היוו מאז ומתמיד נר לרגלי הנהלת הרשת והתוצאות נראות בשטח ומדברות בעד עצמן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: