אא

יוטרוול צומחת ל- 70 משרדים

במסגרת תוכנית העבודה הרב שנתית קבעה הרשת יעד להגעה של 70 משרדים חברים ברשת עד לסוף 2008, וכבר השיגה את היעד. מנכ"ל הרשת, בני מילרד, ציין כי יוטרוול הצליחה להקנות ביטחון למשרדים החברים בה באופן שהניע משרדים נוספים להצטרף.

Shutterstock Shutterstock
בתשעת החודשים האחרונים הצטרפו לרשת עשרה משרדים חדשים, כשהאחרון שבהם, RCI, ובכך למעשה מצליחה יוטרוול להשיג צמיחה מרשימה בפעילות העסקית שלה ובמחזור העסקים הכולל.

כזכור, אך לפני שנה התקיים כנס עם כל מנהלי המשרדים ברשת ושם הוצגה בפניהם תוכנית העבודה הרב שנתית, שפירטה גם יעדים כמותיים. במסגרת זו קבעה הרשת יעד להגעה של 70 משרדים חברים ברשת עד לסוף שנת 2008 וכבר כיום, חודשיים לפני המועד הצפוי, היא הצליחה במשימה זו.

מנכ"ל הרשת, בני מילרד, בירך את צוות העובדים במטה הרשת וציין כי בעידן של חוסר ודאות בענף, יוטרוול הצליחה להקנות ביטחון למשרדים החברים בה ולהקרין זאת על הענף כולו, באופן שהניע משרדים נוספים להצטרף.

עוד נודע כי הרשת מנהלת משא ומתן מתקדם עם משרדים נוספים, שאינם מאוגדים ברשתות וההערכה היא כי עד מחצית 2009 תמנה יוטרוול מעל 85 משרדים.

לפני כחצי שנה חתמה יוטרוול על הסכם הצטרפות לרשת העולמית Travelsavers ובמחצית חודש ינואר תקיים הרשת העולמית הדרכות אינטנסיביות להנהלת יוטרוול, על מגוון הטכנולוגיות שאמורות להיות מוטמעות לחברי הרשת בישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: