אא

תיירות נכנסת: שיא כל הזמנים לחודש זה – 315 אלף מבקרים הגיעו לישראל

חודש נובמבר 2011 בתיירות הנכנסת עם גידול של 2% לעומת נובמבר 2010. מתחילת השנה הגיעו לישראל 3.1 מיליון מבקרים – מתוכם 2.6 מיליון תיירים, ששהו בישראל למעלה מלילה – עליה של 1% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

Shutterstock Shutterstock
שיא בתיירות לישראל בחודש נובמבר, במהלכו הגיעו לישראל 315 אלף מבקרים, גידול של 2% לעומת נובמבר 2011. מתוך המבקרים, 248 אלף היו כניסות של תיירים אשר שהו בישראל למעלה מלילה אחד – גידול של 1% לעומת נובמבר אשתקד.

על פי נתוני הלמ"ס, מתחילת השנה ועד לסוף חודש נובמבר, הגיעו לישראל 3.1 מיליון מבקרים, ירידה של 2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מתוך המבקרים, 2.6 מיליון היו תיירים אשר שהו בישראל למעלה מלילה – עליה של 1% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. כ-500 אלף היו כניסות של מבקרי יום, ירידה של 16% לעומת התקופה המקבילה אשתקד – מתוכם 212 אלף היו של אוניות קרוז – גידול של 40%.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ציין כי מגמת היציבות בתיירות אינה מובנת מאליה. על אף השפעת המצב הכלכלי על השווקים באירופה ובארה"ב, המהווים את ליבת התיירות לישראל, והמצב הפוליטי האזורי, המשפיע על תדמית האזור, מיקוד פעולות השיווק, רציפותן והעבודה האינטנסיבית לשימור פעילותם של גורמי התיירות בעולם, נושאים פירות ומציבים אותנו בנקודת פתיחה טובה לגידול הצפוי בתיירות בשנים הקרובות.

בתוך כך, אישרה אמש מינהלת ההשקעות במשרד התיירות, 16 בקשות לסיוע להקמת מלונות חדשים, לשיפוץ ולהסבת מבנים לשימוש מלונאי. היקף ההשקעה הכולל בפרויקטים אלה נאמד בכ-270 מיליון שקלים, סיוע משרד התיירות עומד על כ-50 מיליון שקלים.

6 בתי מלון חדשים יפתחו בירושלים, חיפה, ראש פינה והגליל המערבי. כן אושרו הרחבות של שני בתי מלון בגליל ובטבריה והסבת שני מבנים בחיפה לשימוש מלונאי. סה"כ אושרה הקמתם של 470 חדרי מלון חדשים. בנוסף, אישרה המינהלת שיפוצם של 300 חדרים בבתי מלון קיימים בירושלים, טבריה וחיפה.

שר התיירות הוסיף: "שיפור חוויית התייר המבקר בישראל תעמוד בראש סדר העדיפות של המשרד בשנה הקרובה ומרכיב מהותי בה יהיה התמורה לכסף. נוכח הגידול בביקושים לתיירות בישראל הצפויים בשנים הקרובות, יש הכרח בהגדלת ההיצע האכסוני בכדי לגוון את המוצר הישראלי, את רמות האכסון והתאמתן לכל כיס ופיזורן בהתאם לאזורי הביקוש, כך שהמבחר וההיצע, יביאו גם להוזלת חבילת הביקור בישראל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: