8 כתבי אישום הוגשו נגד נהגי מוניות, במבצע אכיפה משותף של משרדי התיירות והתחבורה בעיר אילת
שר התיירות: "חווית הביקור של התייר מתחילה עם כניסתו לישראל ומסתיימת בעזיבתו את הארץ. מגוון החוויות שהוא עובר בביקורו הן המעצבות את תדמית ישראל כמדינת תיירות מתקדמת, כאשר כל מפגש עם נותן שירות, הנו בעל השפעה מהותית על חוויה זו. תייר מרוצה הופך לשגריר של רצון טוב".
Shutterstock
במסגרת מבצע משותף של משרד התיירות, משרד התחבורה ומשטרת ישראל שנערך בעיר אילת, הוגשו כתבי אישום נגד שמונה נהגי מוניות על הפקעת מחירים ועבירות שונות, ארבעה נהגים נוספים נמצאים בשלבי חקירה. המבצע שהתקיים בסוף השבוע, כלל ביקורות סמויות וגלויות שנערכו במשך שלושה ימים. במהלך ימי הביקורת ביצעו הפקחים למעלה מ-40 נסיעות סמויות ברחבי העיר, מתוכן כ-12 מאזור הנמל ואליו. בנסיעות אלו התחזו עובדי משרד התיירות והתחבורה לתיירים וכך נתגלו שלושה מקרים של הפקעות מחיר. במקביל נערכה ביקורת יזומה למוניות בשיתוף המשטרה, בה נבדקו סרטי הפעלת המונים.
המבצע התקיים במסגרת פעולות משרד התיירות לשיפור השירות הניתן לתיירים המבקרים בישראל. מחלקת הביקורת במשרד התיירות מבצעת ביקורות שוטפות במהלך השנה בתחומים שונים, בין היתר במתקני אכסון ומלונות, באתרי תיירות, באטרקציות, במרכזים ערים תיירותיות, נותני שירותים שונים, בהם גם נהגי מוניות ועוד.
מחלקת הפיקוח במשרד התחבורה פועלת בין היתר, לשמירה על נהלי תפעול המוניות כמו תעריפים נהוגים, הדפסת קבלות, הפעלת מונה, שירות אדיב ועוד. נהג מונית שנחשד כי עבר על הנהלים, נשלח לחקירה במשרד התחבורה ובמידה והתלונה נמצאת מוצדקת מוגש כנגדו כתב אישום לבית המשפט. כך למשל, בית משפט השלום בראשון לציון, פסל ל-11 חודשים את רישיונו של נהג מונית שלא הפעיל מונה והפקיע מחיר נסיעה לתייר מחו"ל. זאת בעקבות חקירה של משרד התחבורה לאחר קבלת תלונה בנושא.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "חווית הביקור של התייר מתחילה עם כניסתו לישראל ומסתיימת בעזיבתו את הארץ. מגוון החוויות שהוא עובר בביקורו הן המעצבות את תדמית ישראל כמדינת תיירות מתקדמת, כאשר כל מפגש עם נותן שירות, הנו בעל השפעה מהותית על חוויה זו. תייר מרוצה הופך לשגריר של רצון טוב, ואנחנו נמשיך להדרכות וביקורת במטרה לשפר את איכות השירות".
שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ: "אני רואה בחומרה כל חריגה מהנהלים הקבועים בחוק, ואפעל בכל האמצעים העומדים לרשותי על מנת לוודא שציבור הנוסעים, התושבים והתיירים, יקבלו בתחבורה הציבורית בכלל ובמוניות בפרט, את השירות הטוב ביותר לו הם זכאים".
המבצע התקיים במסגרת פעולות משרד התיירות לשיפור השירות הניתן לתיירים המבקרים בישראל. מחלקת הביקורת במשרד התיירות מבצעת ביקורות שוטפות במהלך השנה בתחומים שונים, בין היתר במתקני אכסון ומלונות, באתרי תיירות, באטרקציות, במרכזים ערים תיירותיות, נותני שירותים שונים, בהם גם נהגי מוניות ועוד.
מחלקת הפיקוח במשרד התחבורה פועלת בין היתר, לשמירה על נהלי תפעול המוניות כמו תעריפים נהוגים, הדפסת קבלות, הפעלת מונה, שירות אדיב ועוד. נהג מונית שנחשד כי עבר על הנהלים, נשלח לחקירה במשרד התחבורה ובמידה והתלונה נמצאת מוצדקת מוגש כנגדו כתב אישום לבית המשפט. כך למשל, בית משפט השלום בראשון לציון, פסל ל-11 חודשים את רישיונו של נהג מונית שלא הפעיל מונה והפקיע מחיר נסיעה לתייר מחו"ל. זאת בעקבות חקירה של משרד התחבורה לאחר קבלת תלונה בנושא.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "חווית הביקור של התייר מתחילה עם כניסתו לישראל ומסתיימת בעזיבתו את הארץ. מגוון החוויות שהוא עובר בביקורו הן המעצבות את תדמית ישראל כמדינת תיירות מתקדמת, כאשר כל מפגש עם נותן שירות, הנו בעל השפעה מהותית על חוויה זו. תייר מרוצה הופך לשגריר של רצון טוב, ואנחנו נמשיך להדרכות וביקורת במטרה לשפר את איכות השירות".
שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ: "אני רואה בחומרה כל חריגה מהנהלים הקבועים בחוק, ואפעל בכל האמצעים העומדים לרשותי על מנת לוודא שציבור הנוסעים, התושבים והתיירים, יקבלו בתחבורה הציבורית בכלל ובמוניות בפרט, את השירות הטוב ביותר לו הם זכאים".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}