אא

מלחמת גרסאות: מדוע באמת פרשה התאחדות סוכני הנסיעות מלשכת התיאום של מארגני תיירות נכנסת לישראל?

ההתאחדות הודיעה על פרישתה מלשכת התיאום כי זו אינה מייצגת את האינטרסים של כלל התיירות והלשכה טוענת כי הפרישה באה על רקע החלטתה לא לשבץ את נציג התאחדות סוכני הנסיעות בנשיאות המצומצמת של הלשכה כי יו"ר לשכת מארגני תיירות בישראל ויו"ר איגוד סוכני תיירות הפנים כבר מכהנים בנשיאות.

Shutterstock Shutterstock
לשכת התיאום של מארגני תיירות נכנסת לישראל הגיבה על הודעת הפרישה של התאחדות סוכני הנסיעות מהלשכה.

בתגובתה על טענות ההתאחדות, כי הלשכה מייצגת בעיקר את האינטרסים של תחום המלונאות ולא את אלו של כלל התיירות, אומרת לשכת התיאום של תעשיית התיירות בישראל כי פרישת ההתאחדות באה בעקבות החלטת מליאת הלשכה, מיום 4/10/2011, לדחות את בקשת התאחדות הסוכנים, לשבץ את נציגם בנשיאות המצומצמת של לשכת התיאום.

לשכת התיאום ציינה כי בקשת ההתאחדות נדונה ע"פ תקנון הלשכה ונדחתה פה אחד, למעט קולה של התאחדות סוכני הנסיעות. הסיבה לדחיה, על פי ההודעה, הנה כהונתם בנשיאות של נשיאי ארגוני סוכני נסיעות אחרים: שמואל מרום, יו"ר לשכת מארגני תיירות בישראל ואבי זיו, יו"ר איגוד סוכני תיירות הפנים.

לשכת התיאום של תעשיית התיירות ציינה עוד בהודעתה כי מטרתה מוגדרת כ"קידום ופיתוח התיירות בישראל" והוסיפה כי "ייתכן שהתאחדות סוכני הנסיעות, העוסקת בעיקר בתיירות היוצאת מישראל , מתקשה למצוא את מקומה במסגרת זו".

לשכת התיאום, לפי נוסח התגובה, עוסקת בהיבטים הרחבים ביותר של נושאי התיירות בישראל, המשקפים קונצנזוס של עמדות חברי לשכת התיאום ביחס לקידום ופיתוח התיירות בישראל, ללא העדפת האינטרסים של אחד, או יותר מחברי לשכת התיאום ומוסיפה כי "אנו מצרים על החלטת התאחדות הסוכנים לפרוש מלשכת התיאום, יהיו מניעיה אשר יהיו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: