אא

תוך שבועיים בלבד: למעלה מ-100,000 צפיות בערוץ היוטיוב הנוצרי של משרד התיירות

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "התגובה החיוביות והמהירה לאתר מעידה על הפוטנציאל הקיים בכלים הדיגיטאליים לשיווק ישראל ואין ספק כי כלים אלו יהפכו לזרוע שיווקית מרכזית בשנים הקרובות".

Shutterstock Shutterstock

שבועיים לאחר שעלה לאוויר, ערוץ היוטיוב לקהל היעד הנוצרי, אותו מוביל ומפעיל משרד התיירות, מושך עשרות אלפי צופים וגולשים מרחבי העולם. תוך שבועיים נרשמו למעלה מ- 100,000 צפיות בסרטונים השונים באתר, עם ממוצע של כ-8000 כניסות ביום. במשרד התיירות רואים בערוץ פלטפורמה חשובה לחשיפתה של ישראל כמדינת תיירות בעולם והיא מצטרפת למגוון פעילויות השיווק הנעשות בשנתיים האחרונות ברשתות החברתיות וברשת בכלל.

הערוץ, שכתובתו http://www.youtube.com/user/HolyLandVisit?blend=22&ob=5, הושק לפני כשבועיים. בחודשים שקדמו להשקתו, היה האתר בתהליך הרצה כאשר כבר בתקופה זו נרשמו בו אלפי כניסות, טרם הליך הקידום. באתר ניתן למצוא סרטונים במגוון שפות, בהן אנגלית, גרמנית, ספרדית, פורטוגזית, יפנית, רוסית, פולנית ועוד, בהם מוצגים ראשי קהילות, כמרים וצליינים, המספרים על החוויה הרוחנית המיוחדת בביקור בישראל. בנוסף, באתר מוצגים סרטונים על האתרים הקדושים לנצרות, וכן תוכן על חגים נוצריים ואירועים ייחודים המתקיימים בארץ הקודש.

בניית הערוץ נעשתה בחודשים האחרונים על ידי דסק הדתות החדש שהוקם במשרד התיירות, שתפקידו ריכוז מאמץ שיווקי כולל בשוק הנוצרי, בתקציב של 60 מיליון שקלים בשנת 2011. מטרתו העיקרית של הדסק, היא למקד את הפעילות מול הקהילות הדתיות השונות בעולם, להתאים את מוצר התיירות של ישראל לתיירים אלו ולעודד ביקורם בישראל.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "התגובה החיוביות, המהירה לאתר מעידה על הפוטנציאל הקיים בכלים הדיגיטאליים לשיווק ישראל ואין ספק כי כלים אלו יהפכו לזרוע שיווקית מרכזית בשנים הקרובות. התיירות הנוצרית לישראל, על זרמיה השונים, מהווה את קהל היעד המרכזי, בו ממקד משרד התיירות מאמץ שיווקי במטרה להגביר את תנועת התיירות לישראל. הערוץ החדש, יסייע בהעברת המסרים והמשמעות הרוחנית המיוחדת בהגעה לארץ הקודש".

מחברת "גוגל ישראל", אשר מייעצת למשרד התיירות בהפעלת הקמפיין, נמסר: "משרד התיירות הינו חלוץ בקרב גופים ציבוריים בישראל בכל הקשור לבחינת ויישום כלים דיגיטאליים מתקדמים, כולל חיפוש בגוגל, גוגל דיספליי נטוורק, ויוטיוב. עם למעלה מ-3 מיליארד צפיות ביום ו-48 שעות של וידיאו מועלות כל דקה, יוטיוב הפך מזמן לבמה מרכזית עבור גופים בתחום התיירות ובכלל. אנחנו מצפים לראות את ההשפעה של פעילות זו על התיירות לישראל ובתפיסת ישראל כיעד תיירותי אטרקטיבי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: