אא

שר התיירות עם המתעמלת האולימפית ובובות המוגובי

אתר הילדים מוגובי, העניק לריבקין מלגת תמיכה לקראת אולימפיאדת לונדון 2012. האירוע התקיים לאחרונה בחנות סטימצקי בקניון איילון, במסגרת השקת בובות מוגובי החדשות.

Shutterstock Shutterstock

יעל ארד, הישראלית הראשונה שזכתה במדלייה אולימפית באולימפיאדת ברצלונה בענף הג'ודו, פועלת גם כיום לקידום הדור הצעיר. אתר הילדים מוגובי ממשפחת וואלה, אשר בו משמשת ארד כיו"ר, יתמוך במתעמלת האולימפית נטע ריבקין לקראת אולימפיאדת לונדון 2012.

באירוע השקת בובות מוגובי, שהתקיים לאחרונה בחנות סטימצקי בקניון איילון, צוות האתר העניק לריבקין מלגת תמיכה וקמע בובת מוגובי לקראת אולימפיאדת לונדון 2012 שתתקיים בקיץ הקרוב. בין עשרות ההורים והילדים שנכחו באירוע, הגיע גם שר התיירות סטס מיסז'ניקוב עם ילדיו.

יעל ארד: "מוגובי בחרה לאמץ את המתעמלת האולימפית נטע ריבקין בעלת מדליית הארד באליפויות עולם ואירופה לשנת 2011 בזכות כל אותם ערכים שאותם מייצגת נטע - חתירה למצוינות, משמעת עצמית שבאה לידי ביטוי בהתמדה אין קץ והאומץ לחלום חלומות גדולים.

אני יודעת כמה קשה הדרך להצלחה וכמה לחצים ועומס נפשי מוטלים על הכתפיים הצעירות של הספורטאים האולימפיים. אימוץ ספורטאית אינו כרוך רק בהענקת מלגה, אלא לא פחות ביכולת להעניק לה את התמיכה והחיבוק ולומר לה שהיא לא לבד בדרך הקשה הזו, ושיש מאחוריה אנשים רבים שרוצים בהצלחתה ונמצאים שם בשבילה".

אייל שמי, מנכ"ל מוגובי, ציין: "בתור הורה שמבין את המשיכה של המחשב לילדים, חשוב לי שהילדים באתר יחשפו לחינוך לחיים ספורטיבים דרך ספורטאית גדולה כמו נטע ריבקין, ילוו אותה בדרך למדליה ויאמצו אותה כמודל. אנו בטוחים שביחד נטע וילדי מוגובי יביאו את ההישג שכולנו מצפים לו - מדליה אולימפית.

נטע ריבקין, בת 20 מפתח-תקווה, היא מתעמלת אמנותית ישראלית. ריבקין היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, לאחר זכייתה במדליית ארד בתרגיל החישוק, באליפות שנערכה במונפלייה שבצרפת, בספטמבר 2011. ריבקין גם היתה הישראלית הראשונה שזכתה במדליה באליפות אירופה בהתעמלות אמנותית, לאחר זכייתה במדליית כסף בתרגיל האלות, באליפות שנערכה במינסק שבבלארוס, במאי 2011 ולאחרונה זכתה במקום שלישי באליפות העולם. ריבקין תייצג את ישראל באולימפיאדת לונדון 2012.



 



מימין לשמאל: אייל שמי מנכ"ל מוגובי יעל ארד יו"ר מוגובי ונטע ריבקין הספורטאית האולימפית עם בובות מוגובי החדשות. צילום: אבי בוסקילה.



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: