אא

כ-100,000 מבקרים הגיעו למוזיאונים ולאירועי 'חמשושלים' 2011

אלפי אנשים השתתפו באירועים השונים, שהתקיימו במהלך ארבעת סופי השבוע הראשונים של דצמבר בירושלים במוזיאונים, במוסדות תרבות והתיירות, בסיורים מודרכים ובמסעדות שהציעו תפריטים במחירים מיוחדים.

Shutterstock Shutterstock
לפסטיבל "חמשושלים" 2011 בירושלים, שהתקיים במהלך ארבעת סופי השבוע של חודש דצמבר, הגיעו כ- 100,000 מבקרים שנהנו ממגוון האטרקציות התרבותיות, הקולינאריות והתיירותיות של העיר.

'חמשושלים' הינו פרי שיתוף פעולה יוצא דופן בין מוסדות התרבות, התיירות והקולינריה המרכזיים בבירה שמציעים מגוון של אירועי תרבות ותיירות בהטבות והנחות משמעותיות לתייר הישראלי. אלפים הגיעו לירושלים לנפוש בבתי המלון , לבקר במוזיאונים בלילות ולהשתתף בסיורים המודרכים ובאירועי תרבות שהתקיימו במרכזי תרבות ותיירות מרכזיים בכל רחבי העיר.

בתי המלון שהשתתפו במבצע 'חמשושלים' הציעו למבקרי הפסטיבל חבילות נופש מיוחדות שכללו לילה ראשון בהנחה של 50% ללנים שתי לילות בעיר במהלך סופי השבוע של 'חמשושלים' ועוד הטבות מיוחדות כגון סיורים מודרכים עם מובילי דעת קהל מתחומים שונים: מופעים, קונצרטים ,טיש בבית כנסת ישורון ועוד.

אילנית מלכיאור, מנהלת תחום התיירות ברשות לפיתוח ירושלים : "בזכות עבודה סדורה שנעשתה בשנתיים האחרונות, ביססה ירושלים את מעמדה כיעד המועדף על התייר הישראלי. "חמשושלים" שהתקיים זו השנה השביעית ופונה לקהל יעד זה, היה חגיגת חורף אמיתית בירושלים שכללה מגוון עצום של אירועי תרבות איכותיים, אטרקציות תיירותיות והטבות ייחודיות ללנים בעיר במהלך סופי השבוע של הפסטיבל".

'חמשושלים', הינו יוזמה משותפת של עיריית ירושלים, הרשות לפיתוח ירושלים, משרד התיירות, משרד ראש הממשלה, התאחדות בתי המלון והחברה העירונית 'אריאל' המפיקה את אירועי הפסטיבל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: