אא

ההתאחדות לאל על : "אנחנו מתנגדים שכתבי הערבות שהועמדו על ידי סוכני הנסיעות לטובת פאנל חברות התעופה יעברו לחזקת ה- BSP"

בעקבות פירוק פאנל חברות התעופה והיות כי חברת אל על משמשת כיו"ר הפאנל, הודיע יוסי פתאל לאיה מגן מנהלת סניף ישראל, כי סוכני הנסיעות מתנגדים להעברת הערבויות שיש להם לטובת ה-BSP. "העברה זו מעוררת בעיות רבות מאד, חוקיות ואחרות, ואנחנו מתנגדים נחרצות". תגובת אל על: אנחנו בוחנים את הנושא לעומק.

Shutterstock Shutterstock

מערכה חדשה בין סוכני הנסיעות ל-BSP. מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות יוסי פתאל הודיע היום לאיה מגן מנהלת סניף ישראל של אל על, כי סוכני הנסיעות מתנגדים להעברת הערבויות שהעמידו לטובת יאט"א ל-BSP.

לאחר שהוחלט לפרק את פאנל חברות התעופה ולהעביר את הסמכויות ל-BSP, צפויים כתבי הערבות שהועמדו על ידי סוכני הנסיעות לטובת כל חברות התעופה החברות בפאנל, בהתאם להחלטה 800, לעבור מחזקת אל על המשמשת כיו"ר הפאנל לחזקת ה-BSP.

פתאל כותב בין השאר במכתבו למגן: "העברה זו מעוררת בעיות רבות מאד, חוקיות, ולכן אנו מתנגדים לה נחרצות ודורשים שכתבי הערבות לא יועברו ל-BSP. כתבי הערבות נחתמו על ידי סוכני הנסיעות מורשי יאט"א בישראל בידיעה כי יוחזקו בידי חברת אל על, שהינה גוף ישראלי המוכר להם היטב והידוע בהפעלת שיקול דעת לצורך העברת כתב ערבות כלשהו לפי הצורך. העברת כתבי הערבות תשנה את מצבם של סוכני הנסיעות לרעה באופן מהותי ותסב להם נזקים כפי שעולה מחוות דעת המצורפת". ההתאחדות צירפה מכתב של עו"ד דרור שטרום בה הוא מציין בין השאר כי: "פירוק הפאנל המקומי נעשה על פי המידע שבידי ללא "העברת מקל" מסודרת ובלא שהסוכנים מקבלים מידע על כל צעד ושעל בנוגע לעתידם הם". שטרום ציין כי כל עוד לא הובהרו הדברים, אין לשנות את המצב הקיים.

פתאל עוד מציין בפנייתו כי: "העברת כתבי הערבות למשרדי ה-BSP, החזקתם וניהולם בפועל על ידי הנהלת ה-BSP מהווה הפרה של החלטת הממונה על הגבלים עסקיים אשר הכשירה את פעילות הסליקה של ה-BSP בישראל בכפוף לתנאים נוקשים, אשר בין היתר אינם מתירים ל-BSP להחזיק בכתבי הערבות ולבצע בהם פעולה כלשהי".

פתאל ביקש ממגן שאל על תוציא הבהרה בכתב, כי אין בכוונת החברה להעביר את כתבי הערבות מאל על ל-BSP .


תובת אל על: אנחנו בוחנים את הנושא לעומק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: