אא

פינגווין מרחיבה את פעילותה הסיטונאית

החברה הקימה עבור רשת דיזנהויז והדקה ה- 90 אתרי אינטרנט המבוססים על חבילות הסקי של פינגווין. ירון אוחנה מנכ"ל פינגווין: "כיום יש לנו את היכולת להעמיד אתר מראה לרשתות ולקמעונאים ובכך להגדיל עבורם את נפח פעילות החורף בצורה משמעותית."

Shutterstock Shutterstock
חברת התיירות פינגווין ממשיכה להתרחב. החברה שהתבססה עם הקמתה בשנת 2006 על קבוצות סקי בליווי צוות מדריכים ישראלי בחגי ישראל החלה שנה לאחר הקמתה לשווק חבילות סקי לאתרי הסקי בבולגריה ובעיקר לאתר הסקי BANSKO שם מייצגת החברה בלעדית בישראל למעלה מעשרה בתי מלון. בחורף 2010/11 עם הצטרפותו של אורן אור כסמנכ"ל, החלה החברה לשווק חבילות סקי לאוסטריה ולאנדורה. כיום מייצגת החברה בלעדית בישראל שני בתי מלון מרכזיים באתרי הסקי באוסטריה ו- 18 בתי מלון בשני מרחבי הגלישה באנדורה.

ירון אוחנה מנכ"ל פינגווין: "אתר האינטרנט של פינגווין מתאים את עצמו לפעילות B2B וגם B2C עם יכולות טכנולוגיות יוצאות מגדר הרגיל, הדגש בהקמת האתר הושם על טכנולוגיה מתקדמת אך יחד עם זאת נוחות ופשטות. העובדה שלמעלה מ- 90% מההזמנות של החברה מתבצעות ישירות באתר האינטרנט מעיד יותר מכל על הצלחת הפרויקט. כיום יש לנו את היכולת להעמיד אתר מראה לרשתות ולקמעונאים ובכך להגדיל עבורם את נפח פעילות החורף בצורה משמעותית. שיתוף פעולה מעין זה אנו מפעילים כיום עם הדקה ה- 90 , רשת דיזנהוייז, רשת סקימולטור ומועדון הצרכנות "הייטקזון" המאגד בתוכו מעל 100 חברות הייטק, היתרון הגדול של פינגווין מול מתחריה הוא סל מוצרי החברה שמציג רעננות והרבה מוצרים בלעדיים, זה הקו שהנחה אותנו שיצאנו לראשונה בישראל עם חבילות "הכל כלול" באתרי הסקי באוסטריה, אנדורה ובולגריה. פינגווין תמשיך לפתח מוצרים עם ערך חווייתי ללקוח, זה הקו המנחה של החברה בעידן התחרותיות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: