אא

האחים נקש רכשו 50% ממלון הבוטיק "בית בגליל"

המלון, שייקרא "אורכידאה בית בגליל", יצורף למותג מלונות היוקרה של רשת אורכידאה ניהול מלונות. מלון הבוטיק, בנוי בסגנון של טירה ים תיכונית, שוכן בלב יער ביריה וצופה אל ים כנרת והרי גולן. המלון משתרע על פני 30 דונם של יער וכולל 26 סוויטות, ספא מפואר ומסעדת שף יוקרתית.

Shutterstock Shutterstock
האחים נקש השלימו בימים האחרונים עסקה, במסגרתה רכשו מאיש העסקים היהודי אמריקאי ריצ'רד כהן מחצית מהבעלות על מלון הבוטיק היוקרתי "בית בגליל". בשבועות הקרובים יעבור המלון לניהולה של חברת אורכידאה ניהול מלונות ושמו יוסב ל"אורכידאה בית בגליל".

מלון הבוטיק, הבנוי בסגנון של טירה ים תיכונית, שוכן בלב יער ביריה וצופה אל ים כנרת והרי גולן. המלון משתרע על פני 30 דונם של יער וכולל 26 סוויטות, ספא מפואר ומסעדת שף יוקרתית.

"אורכידאה בית בגליל" יצטרף למותג מלונות היוקרה של חברת אורכידאה ניהול מלונות, הכולל את אורכידאה וילות באילת, מלון אורכידאה הריף ומלון אורכידאה Setai, הנבנה בסמוך לככר השעון ביפו.

בבעלות רשת אורכידאה ניהול מלונות: אורכידאה אילת, פארק פלאזה אורכידאה תל אביב, הוד ים המלח, צל הרים ים המלח, סיאסטה אילת והמלון הירוק שבהקמה בחוף כורסי שעל שפת הכנרת.

לדברי מנכ"ל קבוצת האחים נקש בישראל, אבי חורמרו, רכישת מלון "אורכידאה בית בגליל" מעידה על האמון שנותנת משפחת נקש בתיירות בישראל: "משפחת נקש שהיא גם הבעלים של חברת ארקיע ואמפא נדל"ן מגדילה באופן עקבי את מספר נכסי התיירות שלה, ובוחנת הזדמנויות להתרחבות מתוך אמונה כי תחום התיירות בישראל הוא בעל פוטנציאל עסקי גדול."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: