אא

בימים אלה נפתח מלון הבוטיק "תמר רזידנס" בירושלים

מלון הסוויטות ממוקם ב"בקעה", בלב איזור בילוי, בסמוך לבתי קפה, מסעדות ובתי עסק. יחד עם זאת, הוא מספק לאורחיו סביבה שקטה. המלון משקיף על נוף ירושלמי טיפוסי: בתי אבן עתיקים מוקפים בצמחיה, גגות אדומים ואווירה ייחודית של "ירושלים של פעם".

Shutterstock Shutterstock

בימים אלה נפתח מלון הבוטיק TAMAR RESIDENCE בירושלים ע"י איש העסקים והתיירות דני רובינשטיין. מנכ"ל המלון הינו ישי תל צור ששימש במגוון תפקידים ניהוליים במלונות "ישרוטל" ו"ליאונרדו".

מלון הסוויטות ממוקם ב"בקעה", בלב איזור בילוי, בסמוך לבתי קפה, מסעדות ובתי עסק. יחד עם זאת, הוא מספק לאורחיו סביבה שקטה. המלון משקיף על נוף ירושלמי טיפוסי: בתי אבן עתיקים מוקפים בצמחיה, גגות אדומים ואווירה ייחודית של "ירושלים של פעם".

ב"תמר רזידנס" שלושה פנטהאוזים מפוארים התופסים את כל שטח הקומה העליונה. בכל פנטהאוז שני חדרי שינה לזוג, שתי מקלחות, מטבח מאובזר, סלון נרחב, שולחן לשמונה סועדים , 3 מסכי LCD ומרפסת גדולה המשקיפה לנוף.
בנוסף, מציע המלון 32 סוויטות בנות שני חדרים, המתוכננות ומרוהטות בסגנון מודרני ובקווים נקיים - חלקן אף מוקפות בגן או במרפסת. בכל סוויטה, חדר שינה זוגי נפרד, אמבטיה, סלון ומטבח מאובזר.

כמו כן, מציע המלון מגוון שירותים כגון: טלוויזיה LCD "32 בסלון ובחדר השינה עם למעלה ממאה ערוצים חינם, אינטרנט אלחוטי חינם, חניה חינם, שיחות טלפון לכל יעד בעולם בעלות מזערית, שרותי קניות, כביסה, דלפק קבלה כל שעות היממה, שרותי אבטחה ועוד.

בחזית המלון נפתח לאחרונה בית הקפה "גראנד קפה" בעיצוב ניו-יורקי אירופאי, המציע מטבח חלבי כשר. אורחי המקום יכולים ליהנות לאורך היום החל מאספרסו של בוקר, פינת מגזינים מהעולם, אינטרנט חופשי, ארוחות צהריים עסקיות, תה ועוגה של אחה"צ וכלה בארוחת ערב לצד יין, או קפה אלכוהולי. במשך היום מוגש מבחר ארוחות בוקר, פסטות, סלטים וכריכים, לצד מנות שף מיוחדות.

בעלי בית הקפה הינם עדי טלמור, יזם ירושלמי ובעל מספר מקומות, ביניהם ה"קולוני", "בראסרי עין כרם", "סושי רחביה" ו"בר הצעצוע" והשף מרכוס גרשקוביץ, שף ירושלמי שבבעלותו מסעדות "אנג'ליקה" ו"מלכה רוטיסרי".

"גראנד קפה" פתוח החל מ 7:00 בבוקר ועד אחרי חצות.

בנוסף, המלון מציע שרותי קונסיירז' של חברת IC&S - Israel Concierge & Services, המתמחה במתן סל שירותים אקסקלוסיביים לאורחי המלון, ובהם - ארגון אירועים, סיורים מודרכים, שרותי הסעות, המלצות למסעדות ובילויים וכדומה.

מחירי הסוויטות נעים החל מ- 600 ₪ ועד ל-1000₪ לארבעה איש ללילה, על בסיס אירוח בלבד. מחירי הפנטהאוזים נעים החל מ-2200 ₪ ועד ל-3000₪ לשישה איש, על בסיס אירוח בלבד. . 

                              



 



 


  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: