אא

חברת הרץ מסכמת את שנת 2011

החברה מדווחת על נתוני עלייה בהיקפי המכירות של כ- 40% בתחום השכרות הרכב לחו"ל. אריאל טובל, סמנכ"ל שיווק וקשרי חו"ל: "העלייה במכירות היא תולדה של המשך עבודה מעמיקה מול סוכני התיירות המובילים, פיתוח אמצעי שיווק חדשים בתחום הדיגיטל".

Shutterstock Shutterstock
חברת הרץ מסכמת את שנת 2011 בישראל עם נתוני עלייה בהיקפי המכירות של 40% בתחום השכרת הרכב לחו"ל.

על פי אריאל טובל, סמנכ"ל השיווק וקשרי חו"ל של החברה: "העלייה במכירות היא תולדה של המשך עבודה מעמיקה מול סוכני התיירות המובילים, פיתוח אמצעי שיווק חדשים בתחום הדיגטל כגון השקעה באתר אינטרנט ובניית מחירים אטרקטיביים לצרכן הסופי".

נתוני הרץ לתיירות היוצאת מראים גם כי היעדים הפופולאריים ביותר להשכרת רכב בחו"ל בקרב הישראלים לשנת 2011 הם במדינות ארה"ב: לוס אנג'לס, ניו-יורק, אורלנדו ומיאמי. ובאירופה: איטליה, צרפת, ספרד וגרמניה.

על פי הסקירה צופה חברת הרץ, כי תחום השכרת הרכב בחו"ל יצמח גם ליעדים חדשים ופחות מוכרים לשימוש ברכב על ידי התייר הישראלי, בין היעדים המוזכרים: תאילנד, קזחסטן, כורדיסטן ועוד מדינות ביבשת אסיה.

מגמה נוספת עליה מצביע טובל היא העדפת רכבים מרווחים יותר בהם מספר מקומות הישיבה גדול ממספר הנוסעים. כך, משיג התייר הישראלי נסיעה נוחה יותר ברכב מרווח המשאיר גם מספיק מקום לציוד הרכב הנשכר ביותר הוא רכב מדגם משפחתי אחריו רכבי סטיישן ומיניוואנים ל-7 נוסעים. תקופת ההשכרה הממוצעת לתייר היוצא לחו"ל עומדת על 5-7 ימים כאשר ההזמנה נעשית ברוב המקרים שלושה שבועות לפני הטיסה עצמה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: