22% מהישראלים ייצאו לחופשת חורף בחו"ל
זאת על פי סקר "אינדקס מסטרקארד" חורף 2011 בישראל. מרביתם, כ-16% בחרו בחופשת בילוי הכוללת שופינג, רק כ-2% יצאו לחופשת סקי.
Shutterstock
סקר "אינדקס מסטרקארד" לחורף 2012 /2011 בישראל, הסוקר את הרגלי שימוש בכרטיסי אשראי של הישראלים, מגלה כי 22% מהישראלים מתכננים לצאת לחופשה בחו"ל במהלך חורף 2011/12, נתון המשתווה כמעט לכמות הנופשים בחו"ל בחורף 2010/11 , העומד על 24%.
על פי נתוני הסקר, שנערך בישראל עבור מסטרקארד העולמית, על ידי TNS טלסקר, שיעורם של הנופשים לחו"ל יורד בהתאמה עם הירידה בהכנסה, מ - 27% בקרב בעלי ההכנסה מעל הממוצע ל- 20% בקרב בעלי ההכנסה מתחת לממוצע. עוד מצביע הסקר, על העובדה כי 25% מהמתכננים לנפוש החורף, הם גברים, לעומת 20% בלבד מקרב הנשים. .
60% מכלל היוצאים לחופשה יוציאו עד 2,000 $ בממוצע, בהשוואה ל 31% שיוציאו בין 2000 $ - 4000 $ ו 8% בלבד שיוציאו מעל 4,000 $ במהלך חופשתם. הצעירים מתכננים להוציא פחות כסף בחופשה בהשוואה לבוגרים , 5% מקרב הנשאלים בגילאי 50+, יוציאו מעל 5,000 $ . 15% מקרב הנשים המתכננות לנפוש בחורף , יוציאו בממוצע 3000 $ - 5000 $ לעומת 11% מקרב הגברים שיוציאו סכום זהה.
16% מהמתכננים לנפוש בחו"ל החורף, יעשו זאת בחופשת בילוי , 18% מקרב הגברים ו - 14% מקרב הנשים, 6% מהנופשים יטוסו לביקור קרובים, ו - 2% בלבד שיטוסו לחופשת סקי כאשר שיעורם של נופשי הסקי גבוה יותר בקרב הצעירים . 24% מהמתכננים לנפוש החורף, יהיו צעירים בקרב הגילאים 18- 29 או בוגרים בגילאי 50+ , בקרב גילאי 30-49 השיעור מעט נמוך יותר ועומד על 19%.
דניאל כהן, מנהל פעילות מסטרקארד ישראל: "הישראלים, בשל היותם צרכנים מנוסים, מרוויחים במידה רבה מההצעות הייחודיות שמסטרקארד מציעה למחזיקי כרטיסי מסטרקארד בחו"ל. הרבה מן ההטבות המוצעות בכל העולם, דרך המנפיקות המקומיות, משתנות תדיר, ומוגבלות בתוקף זמן. המלצתי ליוצאים לחו"ל, להתעדכן באופן שוטף בהטבות החדשות, ע"י הבנק שלהם או ע"י החברה המנפיקה את כרטיס האשראי ברשותם".
על פי נתוני הסקר, שנערך בישראל עבור מסטרקארד העולמית, על ידי TNS טלסקר, שיעורם של הנופשים לחו"ל יורד בהתאמה עם הירידה בהכנסה, מ - 27% בקרב בעלי ההכנסה מעל הממוצע ל- 20% בקרב בעלי ההכנסה מתחת לממוצע. עוד מצביע הסקר, על העובדה כי 25% מהמתכננים לנפוש החורף, הם גברים, לעומת 20% בלבד מקרב הנשים. .
60% מכלל היוצאים לחופשה יוציאו עד 2,000 $ בממוצע, בהשוואה ל 31% שיוציאו בין 2000 $ - 4000 $ ו 8% בלבד שיוציאו מעל 4,000 $ במהלך חופשתם. הצעירים מתכננים להוציא פחות כסף בחופשה בהשוואה לבוגרים , 5% מקרב הנשאלים בגילאי 50+, יוציאו מעל 5,000 $ . 15% מקרב הנשים המתכננות לנפוש בחורף , יוציאו בממוצע 3000 $ - 5000 $ לעומת 11% מקרב הגברים שיוציאו סכום זהה.
16% מהמתכננים לנפוש בחו"ל החורף, יעשו זאת בחופשת בילוי , 18% מקרב הגברים ו - 14% מקרב הנשים, 6% מהנופשים יטוסו לביקור קרובים, ו - 2% בלבד שיטוסו לחופשת סקי כאשר שיעורם של נופשי הסקי גבוה יותר בקרב הצעירים . 24% מהמתכננים לנפוש החורף, יהיו צעירים בקרב הגילאים 18- 29 או בוגרים בגילאי 50+ , בקרב גילאי 30-49 השיעור מעט נמוך יותר ועומד על 19%.
דניאל כהן, מנהל פעילות מסטרקארד ישראל: "הישראלים, בשל היותם צרכנים מנוסים, מרוויחים במידה רבה מההצעות הייחודיות שמסטרקארד מציעה למחזיקי כרטיסי מסטרקארד בחו"ל. הרבה מן ההטבות המוצעות בכל העולם, דרך המנפיקות המקומיות, משתנות תדיר, ומוגבלות בתוקף זמן. המלצתי ליוצאים לחו"ל, להתעדכן באופן שוטף בהטבות החדשות, ע"י הבנק שלהם או ע"י החברה המנפיקה את כרטיס האשראי ברשותם".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}