ירידה משמעותית בסקר שביעות רצון התייר
במשרד התיירות מודאגים מסקר זה, בו מתבקשים התיירים לדרג את שביעות רצונם מהביקור בישראל. נרשמה ירידה בכל הערכים, זאת לעומת השנתיים הקודמות. ציונים נמוכים במיוחד לניקיון שירותים ציבוריים, שירותי בריאות ומוניות. במשרד התיירות מבינים את המצב ומתכוונים לקיים דיונים כדי לראות איך אפשר לשפר את השירות הניתן לתיירים.
Shutterstock
סקר שביעות רצון התיירים למחצית הראשונה של 2011 הראה ירידה בכל הפרמטרים מצד התיירים.
את הסקר ערכו חברת גיאוקרטוגרפיה בליווי וסיוע של אסתר סולטן, מנהלת אגף מחקר וסטטיסטיקה במשרד התיירות.
התיירים במסגרת הסקר מתבקשים לדרג את שביעות רצונם מן הביקור בארץ. בעקבות הנתונים המדאיגים של הסקר, אהובה זקן, סמנכ"ל בכיר לתפעול ואיכות השירות במשרד, פנתה אל גורמים שונים כדי לזמן אותם לדיון, להציג את הסקר, ולבחון איזה פעולות מידיות יש לבצע, במטרה לדון כיצד ניתן לשפר את איכות המוצר והשירות הניתן לתיירים המבקרים בישראל.
כך המדריכים והטיולים מאורגנים קיבלו את הציון 4 לעומת 4.4 4.5 . המתקנים בשדה התעופה קבלו רק 3.7 לעומת 4.3 4.4 , מסעדות זכו לציון הנמוך של 3.6 לעומת 4 ו-4.1 , ניקיון בשטחים הציבוריים 3.5 לעומת 3.9 בכל אחת מהשנים 2010 ו-2009. ביקורת הדרכונים לתיירים זכתה לציון 3.4 לעומת 4.2 ו-4 , מוניות ציון של 3.4 לעומת 3.8 ו-3.6 ב-, התמורה לכסף 3.3 לעומת 4 ו-3.9 , ניקיון שירותים ציבוריים קיבל את הציון הנמוך ביותר של 3.2 . גם שירותי הבריאות קיבלו את אותו ציון, זאת לעומת 3.8 ב- ו - 4 . התיירים הביקורתיים ביותר הם אלו מגרמניה, אחריהם תיירים מהונגריה, שווייץ, מקסיקו, התיירים הכי פחות ביקורתיים הם אלו מאוסטריה.
את הסקר ערכו חברת גיאוקרטוגרפיה בליווי וסיוע של אסתר סולטן, מנהלת אגף מחקר וסטטיסטיקה במשרד התיירות.
התיירים במסגרת הסקר מתבקשים לדרג את שביעות רצונם מן הביקור בארץ. בעקבות הנתונים המדאיגים של הסקר, אהובה זקן, סמנכ"ל בכיר לתפעול ואיכות השירות במשרד, פנתה אל גורמים שונים כדי לזמן אותם לדיון, להציג את הסקר, ולבחון איזה פעולות מידיות יש לבצע, במטרה לדון כיצד ניתן לשפר את איכות המוצר והשירות הניתן לתיירים המבקרים בישראל.
כך המדריכים והטיולים מאורגנים קיבלו את הציון 4 לעומת 4.4 4.5 . המתקנים בשדה התעופה קבלו רק 3.7 לעומת 4.3 4.4 , מסעדות זכו לציון הנמוך של 3.6 לעומת 4 ו-4.1 , ניקיון בשטחים הציבוריים 3.5 לעומת 3.9 בכל אחת מהשנים 2010 ו-2009. ביקורת הדרכונים לתיירים זכתה לציון 3.4 לעומת 4.2 ו-4 , מוניות ציון של 3.4 לעומת 3.8 ו-3.6 ב-, התמורה לכסף 3.3 לעומת 4 ו-3.9 , ניקיון שירותים ציבוריים קיבל את הציון הנמוך ביותר של 3.2 . גם שירותי הבריאות קיבלו את אותו ציון, זאת לעומת 3.8 ב- ו - 4 . התיירים הביקורתיים ביותר הם אלו מגרמניה, אחריהם תיירים מהונגריה, שווייץ, מקסיקו, התיירים הכי פחות ביקורתיים הם אלו מאוסטריה.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}