אא

קמפיין התיירות הגאה לתל אביב בסיור חורף באירופה

זאת במטרה לחזק את התיירות הלסבית לעיר. שי דויטש, מנהל הקמפיין: "הקהילה הלסבית בתל-אביב פעילה, סוערת ומלאת חיים יותר ממרבית הקהילות באירופה ואנו מרכזים מאמצים בכדי לספר זאת בעולם ולקדם את מעמדה של העיר גם בקרב הלסביות בעולם".

Shutterstock Shutterstock
קמפיין עידוד התיירות הגאה לתל-אביב של אגודת הלהט"ב ובשיתוף עמותת התיירות של תל-אביב לקח על עצמו, כחלק מיעדי השנה הקרובה, להגדיל את מספר התיירות הלסביות המגיעות לעיר. שבוע הבא תצא משלחת תל-אביבית לסיבוב במסיבות הנחשבות ביותר של הקהילה הלסבית באירופה בהם תככב די ג'י מיכל שר, יוקרנו וידאו-ארט שיציגו את העיר תל-אביב ועמדות מידע והסברה שיציגו את שלל האפשרויות לתיירת הלסבית בתל-אביב ויחלקו חוברות מידע שהופקו במיוחד לסיור. הסיור יתארח בברלין במועדון ה - SO36 ב-12 לינואר, באנטוורפן בליין ה - GIRLESQUE  ב-13 לחודש, בקלן בליין ה'kisses and lies' המרכזי לנשים ובהולנד בעיר אוטרכט בליין הטווינס-פרטי .

ענת ניר, מנהלת הסגמנט הלסבי בקמפיין Tel Aviv Gay vibe : "בקיץ שעבר הגיעו סביב אירועי הגאווה לעיר למעלה מחמשת אלפים תיירים שהעידו על הצלחת הקמפיין המקדם כבר כשלוש שנים את התיירות הגאה לעיר ועכשיו אנו ממשיכים את קו הפעילות הכולל ייצוג של העיר תל-אביב באירועים נחשבים לכל אורך השנה ומציגים את תל-אביב במסגרת מסיבות מרכזיות לנשים בערי אירופה. הסיור שלנו הוא בשיתוף פסטיבל סאפפו לנשים שיתקיים באביב בלסבוס. זהו אירוע מרכזי המושך קהל נשי מכל רחבי אירופה וגם לשם הוזמנו בתור האירוע המרכזי של הפסטיבל".

שי דויטש, מנהל הקמפיין מוסר: "הקהילה הלסבית בתל-אביב פעילה, סוערת ומלאת חיים יותר ממרבית הקהילות באירופה ואנו מרכזים מאמצים בכדי לספר זאת בעולם ולקדם את מעמדה של העיר גם בקרב הלסביות בעולם. מצאנו לנכון להביא למסיבות מרכזיות בחיי הקהילה האירופאית דוגמא של חיי הלילה הסוערים שלנו גם לנשים והמטרה היא להביא בחודשים הקרובים ובעיקר לקרנבל פורים שלנו בחודש מרץ ובאירועי הגאווה יותר ויותר תיירות לסביות".

יניב ויצמן, חבר מועצת העיר תל-אביב המחזיק בתיק התיירות לעיר ויועץ ראש העיר לענייני הקהילה הגאה: "תל-אביב הולכת ומתחזקת כיעד מרכזי לתיירים ותיירות גאים. תוצאות הביניים של ההצבעה למען העיר הגאה מכולם באתר אמריקן אריילנס מראות על התחזקותנו גם בקרב קהל גאה מצפון ארה"ב ואין לנו ספק שתוצאות פעילות החורף שלנו למען חיזוק התיירות הלסבית לעיר יהיו מפתיעים לטובה בקיץ בקרוב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: