אא

דוד פתאל מסכם את שנת 2011 כהצלחה

היקף הכנסות הרשת הסתכמו בשנה זו ביותר מ-2 מיליארד ₪. בהכנסות מהמלונות בישראל נרשם גידול של כ-7%, לעומת השנה הקודמת ומהמלונות באירופה נרשם גידול של 12%. באירוע נחשף הלוגו החדש של מלון קוראל ביץ' קלאב באילת, מלון קונספט אולטרה-קלאב, במתכונת הכל כלול, שעתיד להפתח בחודש אפריל.

Shutterstock Shutterstock
במסיבת עיתונאים, שקיימה רשת פתאל במלון הרודס ת"א, סיכם דוד פתאל, הבעלים של הרשת, את שנת 2011: "עברנו שנה מעניינת. לאחר שניתוח סטטיסטי, שנערך ע"י עודד שי, מנכ"ל מכון "מרקטסט", שהראה בשנת 2010 ירידה בהכנסות הרשת, את השנת 2011 אפשר לסכם כהצלחה. היקף הכנסות הרשת היו השנה מעל 2 מיליארד ₪, כאשר 1.6 מיליארד ₪ הם ממלונות הרשת בישראל. גידול של כ-7% בהשוואה לשנה שחלפה. באירופה סיכמה החברה את הכנסותיה, עם מחזור של 700 מיליון ₪, גידול של 12% לעומת אשתקד".

לדברי דוד פתאל, הבעלים של רשת המלונות "פתאל", 80% מהכנסות החברה חוזרות חזרה למשק והולכות לצרכי ציבור, הוצאות על כח אדם, המונה 8,000 עובדים ורכישת מזון ומשקאות מחברות ישראליות. "בנוסף אנו גאים בעבודה שלנו עם הקהילה ולמען הקהילה. כל מלונות הרשת מחוייבים לאמץ גוף אחד מהסביבה הקרובה לו ולהעסיק ששה או שבעה עובדים עם מוגבלויות, ואנו שמחים על כך. במקביל לתרומה הברוכה למען הקהילה, שיפצנו את מלונות הרשת. למשל ב"הרודס ת"א" השקענו 60 מיליון ₪ בשיפוץ המלון, שיד משפצת לא נגעה בו כבר 25 שנה. ב"סיטי טאוור" השקענו בשיפוצים 10 מיליון ₪, ובכך הפכנו אותו למלון עסקים מצליח. כך גם במלון העסקים "ליאונרדו בוטיק" ברחובות, הבנוי בסטנדרט גבוה ותפוסתו מלאה. בנוסף למלונות הקיימים חתמנו חוזה עם מלון "הרודס בהרצליה" ותוך 3 שנים ייפתח על המרינה מלון ברמה בינלאומית, עם 230 חדרים וסוויטות, כאשר גולת הכותרת שלנו היא האיכות והשירותים, ששופרו ללא הכר לאחר הסקר של שנת 2010, שלא היה טוב מבחינתנו".

על השיפורים ברשת הרחיב מנכ"ל הרשת, רפי שדה: "אנו מקבלים מצד הנופשים ברשת המלונות "פתאל" תגובות המתייחסות לחום והאהבה, לה הם זוכים מצד צוות המלון, את התגובות אנו מקבלים מרחבי העולם דרך אתרי האינטרנט ומהנופשים הישראלים ע"י שאלונים, אותם הם ממלאים בחדריהם וע"י שיחות טלפון אישיות שאנו מנהלים עמם. השרות הטוב ללקוח, ידוע לכול עובד ועובד והחודש אנו נותנים "צ'ופר" מיוחד.
ל-25 נותני השרות הנבחרים נופש במלונות "ליאונרדו" בברלין ודרזדן. כאשר הפרס הגדול לעובד הוא, שבשום פעולה שנעשית, גם בשנה חלשה, לא פיטרנו ואין בכוונתנו לפטר עובדים. אנו רואים בעובדי "רשת מלונות פתאל" את הנכס העיקרי שלנו, כך נהגנו וכך ננהג בעתיד".

מנכ"ל הרשת רפי שדה יחד עם הבעלים דוד פתאל העלו חיוך כשעל מסך ענק נחשף לראשונה הלוגו החדש של מלון קוראל ביץ' קלאב באילת. "לאחר שבע שנות פעילות תחת המותג "קלאב מד" החלטנו להיפרד מהזיכיון העולמי לטובת מותג עצמאי, אשר פותח במיוחד עבור מלון קורל ביץ' קלאב באילת. בחודש אפריל הקרוב יושק לראשונה בישראל מלון קונספט אולטרה-קלאב, שרמת האירוח הרחב והמשודרג, יהיה במתכונת הכל כלול, כולל מתקני ספורט, אירוח ילדים, אווירה ואוכל כיד המלך. עם חוף ים פרטי, בו יופיע השנה על פי חוזה חתום, הזמר אייל גולן. שטח המלון יהיה 40 דונם, לא כולל את רצועת החוף הפרטית. במלון 286 חדרים. מחירי הנופש לא בעונת התיירות 800 ₪ ללילה, בעונות השיא 1,800 ₪ לילה לזוג וילדים בחצי מחיר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: