אא

האם צבר תאוחד בתוך דיזנהאוז-יוניתורס?

גורמים בשוק התיירות סבורים, כי לאחר הפשרה שהושגה עם שמואל מרום, זה יהיה הצעד הבא של אי.די.בי תיירות. כזכור רק בחודש הקודם טענו בחברה נגד מרום כי הכשיל את רכישת צבר ע"י דיזנהאוז-יוניתורס.

Shutterstock Shutterstock
צבר תיירות בדרך להיות תחת הכנפיים של דיזנהאוז-יוניתורס, כך סבורים גורמים בענף התיירות, לאחר סיום הסכסוך בין אי.די.בי תיירות לשמואל מרום.

דיזנהאוז-יוניתורס אמורה לרכוש את 30% של מרום בחברה. רק בחודש שעבר, כזכור שהסכסוך בין הצדדים היה בשיאו, בדיזנהאוז-יוניתורס הגישו תביעה משפטית נגד מרום והאשימו אותו כי הכשיל את רכישת צבר ע"י החברה , נגד מרום הוגשה תביעה בסך 10 מיליון שקל, כאשר מנגד עו"ד של מרום טענו , כי מדובר בתביעה מופרכת.

לפי טיוטת הסכם העקרונות לעיסקת צבר, הוערכה פעילות צבר על ידי חברת רו"ח גיזה-זינגר-אבן בשווי של כ-8 מיליון ₪. לפי מתווה העיסקה המוצע, דיזנהאוז לא הייתה אמורה לשלם כל תמורה בגין רכישת צבר. בדיזנהאוז גם העריכו כי אם הייתה ממזגת את הפעילות והמוניטין של צבר בחברה, מדובר בהערכה של כ-5 מיליון ₪.

בשבועיים האחרונים ניהלה אי.די.בי תיירות מגעים עם איסתא לגבי רכישת הפעילות של צבר. כעת למעשה נסללה הדרך לדיזנהאוז למזג את צבר בתוך החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: