אא

תל אביב במקום ראשון בתחרות ערי הגאווה בעולם

יניב ויצמן, חבר מועצת העיר תל-אביב יפו, מחזיק תיק התיירות ויועץ ראש העיר לענייני הקהילה הגאה: "תוצאות התחרות כפי שהתפרסמו הבוקר מעידים כי עבודה מאומצת של צוות מתנדבים העושה עבודת שיווק ופרסום של מקצוענים והתגייסות הקהילה של תל-אביב למען יצירת אווירה חמה ומחבקת לתיירים ולתיירות המגיעים לעיר הופכים את התיירים המגיעים אלינו לשגרירים חשובים בעבור ישראל בכל רחבי העולם".

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה אמריקן אריילינס הכריזה לפנות בוקר על העיר תל-אביב, כזוכה הגדולה בתחרות העולמית שקיימה בחודש האחרון לבחירת היעדים הנחשקים בתיירות הגאה. במסגרת התחרות התבקשו מצביעים מכל העולם להצביע בעבור קטגוריות שונות -העיר עם חיי הלילה הסוערים ביותר, העיר עם האוכל הטוב ביותר, מצעדי הגאווה הטובים ביותר ובעבור הפרס המרכזי – עבור עיר הגאה הנבחרת לסיכום שנת 2011. בתוצאות שפורסמו הגיעה העיר תל-אביב בקטגוריה המרכזית למקום הראשון עם 43% הצבעה, תוך כדי שהיא עוקפת את העיר ניו-יורק שהגיע למקום השני בתחרות האמריקאית עם 14% הצבעה כשבמקום השלישי נמצאת טורנטו הקנדית ואחריה סאן פאולו. "בירת הגאווה של המזרח התיכון" נכתב בדברי הזכייה על תל-אביב "עיר אקזוטית ומסבירת פנים באווירה ים-תיכונית".

הצלחת העיר תל-אביב בתחרות באה לאחר סדרה של הצלחות שיווקיות שכללו, בין היתר, את בחירתה כאחד מהיעדים החמים לתיירות גאה בעולם על ידי יריד התיירות הבינלאומי בברלין ואזכור אופציות התיירות להומואים ולסביות בעיר במספר רב של מגזינים בינלאומיים, שכללו בין היתר את מגזין חברת התעופה איזי ג'ט וסקר אנשי מקצוע בעולם התיירות שפורסם ע"י ארגון רויטרס הבינלאומי. בשנה האחרונה ערך קמפיין התיירות הגאה לתל-אביב שורה של מסעות קידום מכירות והצגת העיר באירועי הגאווה הגדולים של אירופה, פרסם מודעות במספר רב של כלי תקשורת ואירח עשרות עיתונאים וסוכני תיירות מכל רחבי העולם בתל-אביב.

ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, בירך על הזכייה בתחרות ואמר כי היא מהווה חיזוק נוסף לכך שתל אביב יפו היא עיר שמכבדת כל אדם ומאפשרת לכל אחד לחיות על פי עקרונותיו ורצונותיו.

יניב ויצמן, חבר מועצת העיר תל-אביב יפו, מחזיק תיק התיירות ויועץ ראש העיר לענייני הקהילה הגאה: "אנחנו מבקשים להודות לראש העיר ולעמותת התיירות של תל אביב על תמיכתם השוטפת בקמפיין. תוצאות התחרות כפי שהתפרסמו הבוקר מעידים כי עבודה מאומצת של צוות מתנדבים העושה עבודת שיווק ופרסום של מקצוענים והתגייסות הקהילה של תל-אביב למען יצירת אווירה חמה ומחבקת לתיירים ולתיירות המגיעים לעיר הופכים את התיירים המגיעים אלינו לשגרירים חשובים בעבור ישראל בכל רחבי העולם. ההתלהבות שלהם מהעיר ומתושביה פתיחותה והאווירה הנעימה בעיר – היא זאת המביאה לנו המשך תוצאות חיוביות במטרתנו להפוך את תל-אביב ליעד מוביל בתיירות גאה לעיר".

ויצמן הוסיף כי כבר בסוף השבוע הקרוב יוצאת משלחת תל-אביבית למסע קידום תיירות לסבית לעיר שתתארח במיטב מועדוני הנשים של אירופה וכי לקראת עונת מצעדי הגאווה הבינלאומית מתוכנן סבב אירועים, מסיבות והופעות אמנים שיציגו את תל-אביב הגאה בבירות אירופה ובהמשך בצפון ארה"ב.

שי דויטש מנהל קמפיין עידוד התיירות לתל-אביב מטעם עמותת הלהט"ב ובשיתוף עמותת התיירות של תל-אביב מדווח כי בשנה האחרונה עלה אחוז התיירים הגאים שהגיעו לעיר סביב אירועי הגאווה בכ - 25% ביחס לתיירים שהגיעו ביוני שנה שעברה וסה"כ ביקרו בעיר סביב אירועי הגאווה כחמשת אלפים תיירים וכי זרם התיירות הגאה המשיך כל חודשי הקיץ וכי כמות נכבדת של תיירים גאים הגיעו לעיר גם בשבועות האחרונים סביב חופשות חג המולד והשנה האזרחית החדשה, עוד הוסיף דויטש שכבר בימים אלו קיים ביקוש ער למקומות טיסה ולינה בתל-אביב סביב אירועי הגאווה הקרובים של העיר ומצעד הגאווה השנתי, שיערכו בתחילת חודש יוני.

"החלנו בקמפיין קטן וצנוע לפני 5 שנים שמטרתו הייתה להראות את יופייה של העיר תל-אביב ואת איכות חיי הקהילה ברחבי העולם, הצלחת הקמפיין להגיע לתוצאות בסקרים ובתחרויות בינלאומיות מוכיחה כי העיר תל-אביב יכולה וצריכה להפוך ליעד מרכזי בתיירות הגאה העולמית. מסקרים שערכנו גילינו שהתייר והתיירת הגאים מכניסים כסף רב למדינה ולעיר ומסייעים לכלכלתה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: