אא

מינויים חדשים ברשת מלונות רימונים

כוכב בלנק, שהייתה עד כה מנהלת מכירות עסקים של הרשת, מונתה לתפקיד מנכ"ל מלון רימונים אופטימה רמת גן. תדהר [תדי] מרחבי, ששימש כמנכ"ל אזורי טבריה של רשת מלונות רימונים, מונה לתפקיד סמנכ"ל תפעול של הרשת.

Shutterstock Shutterstock
מינויים חדשים ברשת מלונות רימונים: תדהר מרחבי , ששימש כמנכ"ל אזורי טבריה של רשת מלונות רימונים מונה לתפקיד סמנכ"ל תפעול של הרשת.

כוכב בלנק , שהייתה עד כה מנהלת מכירות עסקים של הרשת, מונתה לתפקיד מנכ"ל מלון רימונים אופטימה רמת גן.

מרחבי, החל דרכו ברשת מלונות רימונים לפני כ 5 שנים ושימש כמנכ"ל מלון הבוטיק, רימונים גלי כנרת. בשנה האחרונה מונה למנכ"ל אזורי טבריה ונוסף על תפקידו כמנכ"ל רימונים גלי כנרת, ניהל את המלונות: רימונים גלי כנרת, רימונים מינרל טבריה, רימונים חמי טבריה וכן את מכללת רימונים טבריה והיה אמון על תהליך ההטמעה שלהם ברשת.

בלנק, החלה דרכה ברשת מלונות רימונים לפני כ - 4 שנים. תפקידה הראשון היה ניהול מכירות במלון סנטרל פארק אילת ומרינה קלאב אילת ובשנה וחצי האחרונות שימשה כמנהלת מכירות עסקים של הרשת. במסגרת תפקידה האחרון, הקימה ותחזקה את מערך הלקוחות העסקיים של הרשת והיתה אחראית על כל הלינות העסקיות , המתקיימות ברשת לרגל עסקים , במסגרת תפקידה כמנכ"ל מלון רימונים אופטימה רמת גן, תנהל בלנק גם את תחום המכירות העסקי של המלון.

לדברי ראובן אלקס, מנכ"ל רשת מלונות רימונים: "מינויים אלו הינם חלק מאסטרטגיית הרשת לקדם ולהצמיח את המנהלים אשר עובדים בקבוצה. אין לי ספק כי המינוי של תדי לסמנכ"ל תפעול ישדרג עוד יותר את רמת השירות והסטנדרטים שניתנים ללקוחות".


תדהר מרחבי. ‏‏צילום: אסף לוי.


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: