אא

טורקיה משתתפת ביריד התיירות IMTM

למרות המתיחות בין המדינות משרד התיירות הטורקי אישר ללשכת התיירות להציב ביתן ביריד, על אף היחסים העכורים בין ישראל לטורקיה והעובדה שטורקיה החזירה את שגרירה בישראל, העסקים ממשיכים כרגיל.

Shutterstock Shutterstock
יריד התיירות הבינלאומי השנתי ה-18, International Mediterranean Tourism Market, ייערך בגני התערוכה בתל-אביב בין התאריכים 14-15.2.2012 בחסות משרד התיירות, התאחדות המלונות בישראל ואל-על ובשיתוף התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל, לשכת מארגני תיירות לישראל והעמותה לתיירות ת"א-יפו.

תחילה שררה אי ודאות לגבי השתתפותה של טורקיה - אחת השחקניות הדומיננטיות בזירת התיירות המזרח תיכונית - בכנס התיירות הבינ"ל IMTM, אך בסוף השבוע אישרו הנציגים הטורקים את השתתפותם בכנס באופן רשמי.

יש לציין כי השנה, לא כמו בשנים קודמות, הביתן הטורקי יהיה יותר צנוע בגודלו, רק 44 מ"ר ולא כמו בשנים עברו, 100 מ', אך ליריד תגיע משלחת רחבה של נציגי ענפי התיירות והמלונאות מטורקיה. הטורקים מרגישים את היעדרותם הכלכלית של התיירים הישראלים ומבינים שהביזנס קודם לכל. הטורקים רוצים לראות שהתייר הישראלי חוזר לטורקיה וזונח את קפריסין ויוון המתחרות.

אייל שמואלי, מו"ל ועורך ראשי של Israel Travel News ומיזמי יריד התיירות הבינ"ל IMTM: "אנו מברכים את טורקיה, שהחליטה לקחת חלק ביריד התיירות הבינ"ל IMTM שיתקיים בחודש פברואר בגני התערוכה. מדובר ביריד הגדול ביותר שמתקיים בארץ ובאחד הירידים המרכזיים באזור. טורקיה מצטרפת ליותר מ-800 מציגים מיותר מ-30 מדינות שיציגו ביריד שיתקיים בפעם ה-18 בחסות משרד התיירות".

אגב, מאז עזיבתו של מנהל לשכת התיירות של טורקיה בישראל, חסן סאריטפג'י, המשרד ממשיך להתנהל ללא מנהל ובמתכונת מצומצמת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: