אא

חברת קוסטה חוקרת את אסון ה'קונקורדיה'

החברה פרסמה הודעה רשמית על התאונה, כולל אינדיקציות לטעויות אנוש של הקברניט, ואף תקיים היום מסיבת עיתונאים בינלאומית.

Shutterstock Shutterstock
"ליבנו ותפילותינו עם הנספים והנפגעים באסון הקונקורדיה", אומרת הנהלת חברת קוסטה בהודעה רשמית, שפרסמה במטה החברה בגנואה.

בין השאר מציינת החברה: "ב-48 השעות האחרונות יותר מ-1,100 עובדי החברה עסוקים באירוע הנורא. אנחנו עובדים בצמוד עם הרשויות במאמצי החיפוש והחילוץ של ניצולים ועושים הכל כדי להבטיח שכל האורחים ואנשי הצוות יגיעו בשלום לביתם".

הנהלת קוסטה גם שוקדת על כך שהאונייה הטבועה לא תגרום נזקים סביבתיים בעזרת מומחים מרחבי העולם.

"אנחנו עובדים בשיתוף חוקרים כדי לגלות בדיוק מה קרה ל'קונקורדיה'", מציינת החברה ומוסיפה כי 'הקופסה השחורה' חולצה מן האונייה והיא, כמובן, תסייע לחקר האסון.

"למרות שהחקירה בעיצומה, יש אינדיקציות מוקדמות שהיו טעויות אנוש משמעותיות מצידו של הקברניט, פרנצ'סקו סקטינו. המסלול הקרוב לחוף וההערכה של הקברניט לגבי אמצעי החירום, נראה שאינם עולים בקנה אחד עם התקנות של קוסטה", אומרת ההודעה, אך "יחד עם זאת, הקברניט מאומן ומיומן ועבר את כל המבחנים בחברה, ובטרם תסתיים החקירה, אין מקום להאשים אותו".

לגבי התנהלות הצוות מציינת הנהלת החברה: "הצוות של הקונקורדיה התנהל באומץ ובזריזות וסייע לחלץ יותר מ-4,000 איש בסיטואציה קשה ומאתגרת, ואנחנו מודים להם על כל מה שעשו".

לסיכום, מציינת הנהלת החברה: "חברת קוסטה מתחייבת להבטיח שאסון כזה לא יקרה שוב. בראש סדר העדיפות שלנו תמיד הבטיחות והביטחון של האורחים ואנשי הצוות ואנחנו פועלים עפ"י כל תקנות הבטיחות".

בהמשך להודעה הרשמית של החברה, תתקיים היום מסיבת עיתונאים בינלאומית במטה החברה בגנואה, כשיו"ר ומנכ"ל קוסטה, פייר לואיג'י פוסקי, ישיב לאלות עיתונאים מכל רחבי העולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: