יריד התיירות הגדול בעולם לדוברי ספרדית יפתח מחר במדריד
בביתן הישראלי אשר זכה בשנה שעברה בתואר "הביתן האטרקטיבי ביותר", יציג השף הירושלמי מיכאל כץ אוכל ישראלי ייחודי ותיערך קבלת שבת מיוחדת למבקרים.
Shutterstock
יריד התיירות הגדול בעולם לשוק דוברי הספרדית - FITUR, ייפתח מחר, יום ד', במדריד, ויימשך חמישה ימים. היריד ייפתח, כמדי שנה, במעמד מלך ומלכת ספרד וצפויים להשתתף בו למעלה מ-10,000 מציגים מ-170 מדינות, וכן כ-220,000 מבקרים, מתוכם כ-125,000 קהל מקצועי. היריד מייצר מפגש חשוב בין גורמי התיירות בעולם, בהם גם נציגי ישראל, לבין גורמי התיירות המובילים בספרד ובאמריקה הלטינית.
הביתן הישראלי, אותו מוביל משרד התיירות, ישתרע על פני שטח של 380 מ"ר ויציגו בו 30 חברות מתעשיית התיירות של ישראל, בהן רשתות בתי מלון, חברות תעופה, מארגני תיירות נכנסת, יזמים עסקיים ועוד. במסגרת הפעילות בביתן, יציג מידי יום השף מיכאל כץ ממסעדות "לבן", "קולוני" ו"אדום", פרזנטציות של אוכל ישראלי ייחודי. בנוסף, בביתן תופיע להקת "ג'מאן", שתציג קבלת שבת מודרנית בשילוב כלי נגינה אוריינטליים תוך הפעלת הקהל. נציגי חברות "אהבה" ו"פריימייר" יחלקו לבאים מוצרים של ים המלח.
במהלך ימי היריד יקיים הצוות הישראלי של משרד התיירות, בראשות סמנכ"ל השיווק של המשרד, אורן דרורי, פגישות עם סוכנים בכירים, חברות תעופה ומארגני תיירות מובילים מהשוק הספרדי והפורטוגלי וראיונות לתקשורת, במטרה לעודד את התיירות לישראל ולהגביר את שיתוף הפעולה בין המדינות.
ביריד שהתקיים אשתקד זכה הביתן הישראלי, מבין 200 מדינות, בתואר הביתן הטוב ביותר בזכות "עיצובו המרשים, אשר הופך אותו לאטרקטיבי למבקרים". במשרד התיירות עומלים להמשיך במסורת גם השנה.
בשנת 2011 ביקרו בישראל כ- 50,000 תיירים מספרד וכ-15,000 תיירים מפורטוגל. מרבית התיירים ממדינות אלו מגיעים לישראל למטרת צליינות, לצד מיעוט המגיע למטרות תרבות, קולינריה, בילוי ופנאי. התייר הספרדי שוהה בישראל כ-8 לילות בממוצע ומוציא כ- 1025 $ ליום במהלך ביקורו.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "בשנה האחרונה הגביר משרד התיירות את הפעילות השיווקית בשוק הנוצרי ובמדינות מקור מהן מגיעים תיירים למטרות דת, תרבות והיסטוריה, אשר מהווים את העוגן המרכזי בתיירות הנכנסת לישראל, בהן גם ספרד. יעד משרד התיירות לשנת 2012 הנו הגדלת נפח התיירות מספרד לכדי 68,000 תיירים".
הביתן הישראלי, אותו מוביל משרד התיירות, ישתרע על פני שטח של 380 מ"ר ויציגו בו 30 חברות מתעשיית התיירות של ישראל, בהן רשתות בתי מלון, חברות תעופה, מארגני תיירות נכנסת, יזמים עסקיים ועוד. במסגרת הפעילות בביתן, יציג מידי יום השף מיכאל כץ ממסעדות "לבן", "קולוני" ו"אדום", פרזנטציות של אוכל ישראלי ייחודי. בנוסף, בביתן תופיע להקת "ג'מאן", שתציג קבלת שבת מודרנית בשילוב כלי נגינה אוריינטליים תוך הפעלת הקהל. נציגי חברות "אהבה" ו"פריימייר" יחלקו לבאים מוצרים של ים המלח.
במהלך ימי היריד יקיים הצוות הישראלי של משרד התיירות, בראשות סמנכ"ל השיווק של המשרד, אורן דרורי, פגישות עם סוכנים בכירים, חברות תעופה ומארגני תיירות מובילים מהשוק הספרדי והפורטוגלי וראיונות לתקשורת, במטרה לעודד את התיירות לישראל ולהגביר את שיתוף הפעולה בין המדינות.
ביריד שהתקיים אשתקד זכה הביתן הישראלי, מבין 200 מדינות, בתואר הביתן הטוב ביותר בזכות "עיצובו המרשים, אשר הופך אותו לאטרקטיבי למבקרים". במשרד התיירות עומלים להמשיך במסורת גם השנה.
בשנת 2011 ביקרו בישראל כ- 50,000 תיירים מספרד וכ-15,000 תיירים מפורטוגל. מרבית התיירים ממדינות אלו מגיעים לישראל למטרת צליינות, לצד מיעוט המגיע למטרות תרבות, קולינריה, בילוי ופנאי. התייר הספרדי שוהה בישראל כ-8 לילות בממוצע ומוציא כ- 1025 $ ליום במהלך ביקורו.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "בשנה האחרונה הגביר משרד התיירות את הפעילות השיווקית בשוק הנוצרי ובמדינות מקור מהן מגיעים תיירים למטרות דת, תרבות והיסטוריה, אשר מהווים את העוגן המרכזי בתיירות הנכנסת לישראל, בהן גם ספרד. יעד משרד התיירות לשנת 2012 הנו הגדלת נפח התיירות מספרד לכדי 68,000 תיירים".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}