אא

'מלם שכר' מרחיבה את פעילותה בענף המלונאות

החברה הטמיעה מערכות לניהול ההון האנושי בהילטון ת"א ובמלון פארק ירושלים בהיקף של למעלה מ-2 מיליון ₪.

רוני פורטיס, מנכ"ל הילטון תל אביב. צילום: יחצ רוני פורטיס, מנכ"ל הילטון תל אביב. צילום: יחצ
מלם שכר, מקבוצת מלם תים, תטמיע את מערכת ניהול ההון האנושי שלה במלון הילטון ת"א ובמלון פארק ירושלים. השווי הכולל של עסקאות אלו מוערך בלמעלה מ- 2 מיליון ש"ח.

המערכת שתטמיע מלם היא מערכת Malam pay & roll החדשנית, לניהול המשאב האנושי על כל היבטי הפעילות המלונאית, וכוללת את שיבוץ העובדים ותכנון העבודה, עיבוד דיווחי הנוכחות וניהול תיק העובד באמצעות מודול משאבי אנוש וכן חישוב השכר, כאשר כל הפעולות נעשות על גבי בסיס נתונים אחד.

מערכת Malam pay & roll הינה פתרון כולל עם שלוש מערכות המיועדות לניהול ההון האנושי. מערכת השכר של מלם מבצעת את תשלומי השכר בצורה מדויקת, ועל פי ההסכמים הקיבוציים החלים על ענף המלונאות. מערכת משאבי האנוש תומכת במחזור חיים שלם של עובד המלון, החל משלב הגיוס לעבודה ועד לסיומה. מערכת הנוכחות מאפשרת למלונות לאכוף באופן יעיל את חוקי העבודה והמנוחה ואת תיקון 24 לחוק הגנת השכר.

במסגרת העסקה עם המלונות, תטמיע החברה מערכת ייחודית מבית מלם שכר לשיבוץ עובדים במשמרות. מערכת זו מסייעת למלונות רבים כמו גם לחברות קמעונאיות ואחרות לשבץ את עובדיהם לעבודה במשמרות בצורה האופטימאלית, תוך הפעלה שוטפת של תהליכי בקרה שונים. באמצעות מערכת זו ניתן להגדיר תקנים בהתאם לרמת הפעילות במלון או לחילופין לפי כל פרמטר רלוונטי אחר, לדוגמה תחזית מכירות, וכן להוסיף תקנים לפעילות בהתאם לצורכי השעה. ממשק משתמש נוח וידידותי למשתמש, והתראות שונות יסייעו למנהלים בקרב המלונות כאמור לקבוע את התעדוף וסדרי העבודה הנכונים ביותר לצרכיהם המשתנים ולמבנה כוח האדם שלהם בכל רגע ורגע.

אורי צאלח, מנכ"ל מלם שכר, מקבוצת מלם תים, אמר: "מלון הילטון תל אביב ומלון פארק ירושלים מצטרפים לרשימה ארוכה של לקוחות מלם שכר מענף המלונאות, בהן: מלונות דן, מלונות רשת פתאל, מלונות דניאל, המלון הסקוטי, מלון משכנות רות ועוד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: