אא

נמל תל אביב באירועי "חורף מדהים בנמל"

החלקה על הקרח, ערמונים על האש, "טעימות" של מנות חורף והרכבים מוסיקליים, כל זאת במסגרת חגיגות 75 לנמל תל אביב אותן מקיימת חברת "אוצר מפעלי ים".

Shutterstock Shutterstock
במסגרת חגיגות 75 לנמל תל אביב, אותן עורכת חברת "אוצר מפעלי ים", יתקיימו אירועי "חורף מדהים בנמל".

ביום השקת אירועים אלה, יום שני 23/1, תיפתח בנמל זירת החלקה על קרח ושוק הנמל יעטה אף הוא לבוש חורפי ויציע לבאים פינוקי חורף מסורתיים כמו ערמונים על האש, נקניקיות וסיידר חם. מסעדות הנמל יציעו לבאים "טעימות", ללא תשלום מתפריט החורף שלהן ובכלל זה יוצע למבקרים טעימות של מרקים, תבשיל צ'ילי קון קרנה, אוסבוקו עגל ועוד. להשלמת האווירה, יערכו במקום הופעות פתוחות של הרכבי ג'אז ומוסיקה קלאסית מגוונים.

בכל שאר ימי אירוע "חורף מדהים בנמל" , יוכלו המבקרים בנמל ליהנות מזירת ההחלקה על הקרח ומתפריט חורף חדש של מסעדות הנמל והסועדים ייהנו מהטבות שונות ובכללן כוסות יין, סיידר חם במתנה ומנות במחירים מוזלים. כמו כן, במתחם "שוק הנמל" יתקיימו הדגמות בישול של שפים מובילים ואירועים נוספים.

במסגרת פעילויות החורף יכנס לתוקף תעריף חניה חדש במסגרתו הקונים בעסקי הנמל ייהנו מחניה מוזלת בסך 8 ₪ בלבד לשעתיים ראשונות וחניה במחיר קבוע של 20 ₪ החל מהשעה 20:00 בערב. הקונים בעסקים מוזמנים לבקש את שובר ההנחה לחניה במעמד הקניה בבתי העסק.

איריס ברץ, מנכ"ל אוצר מפעלי ים: "אנו מזמינים את כולם לבוא ולטייל ברחבי מתחם נמל תל-אביב, שיעטה על עצמו לבוש חורפי וחגיגי במסגרת אירועי "חורף מדהים בנמל", ויציע למבקרים בו את הצבעים, הקולות, הטעמים והריחות האמתיים של חורף קסום בניחוח חו"ל. פעילות החורף מהווה דוגמה מצוינת לתוכן המשלב פעילות פנים בתוך העסקים ופעילות חוץ האפשריים בעיקר בזכות התמהיל הייחודי בנמל והקשרים הטובים בין כלל המסעדות בנמל החוברות לפעילות משותפת".

אירוע הפתיחה של "חורף מדהים בנמל", ייחל ב- 23.1.12, בשעה 17:00 ברחבת שוק הנמל. הפעילות תתקיים בהתאם לתנאי מזג האוויר. זירת ההחלקה על הקרח והמנות במסעדות יפעלו לאורך כל ימי הפעילות באופן מלא.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: