אא

איסתא ספורט משיקה את 2012 Euro

עדו ווג, מנהל השיווק של איסתא ספורט: "הציפיות מטורניר יורו 2012 גבוהות בשל העובדה כי נבחרות הכדורגל האירופאיות מובילות כיום את הכדורגל בעולם. נבחרת ספרד אשר תהיה בנויה על שחקני ברצלונה אטרקטיבית ואהודה במיוחד בקרב הישראלים ולהערכתנו רבים מהם ייסעו לצפות בנבחרת הספרדית ביורו 2012".

Shutterstock Shutterstock
חברת איסתא ספורט משיקה את חבילות התיירות לאליפות אירופה בכדורגל שיערך במשותף בפולין ובאוקראינה במהלך חודש יוני הקרוב. חברת התיירות תהיה המשווקת הרשמית של יורו 2012 בישראל.

איסתא ספורט תציע לקהל אוהדי הכדורגל האירופי בישראל מגוון של אופציות וחבילות טיסה, מתחילתו של הטורניר ועד למשחק חצי הגמר שבסופו החל מ-1,950 יורו לאדם. כל החבילות הינן למשחקים שיתקיימו בפולין וכוללות לינה בעיר הבירה וורשה.

חלק גדול מהחבילות יכילו 2 משחקים ו-4 לילות, לדוגמא: החבילה שעלותה החל מ-2,050 יורו וכוללת את המשחק הראשון של הטורניר ב-8.6, שבו פולין תארח את יוון, ולפניו טקס הפתיחה המרהיב באצטדיון הלאומי, ואת המשחק ב-10.6, שבו תפגוש אלופת העולם ואירופה הנוכחית, נבחרת ספרד, את איטליה.

כמו כן ישנן גם חבילות משולשות המכילות 3 משחקים ובין 5 ל-7 לילות בוורשה. כדוגמת חבילת חמשת הלילות, החל מ-2,500 יורו, הכוללת את המשחקים של רוסיה נגד פולין ב-12.6, אירלנד נגד ספרד ב-14.6, ויוון נגד רוסיה ב-16.6.
חבילות פרימיום, כדוגמת חבילת חצי הגמר, הכוללת 2 לילות ומשחק חצי הגמר הראשון ב-28.6 באצטדיון הלאומי בוורשה, צפויה לעלות 2,500 יורו.

לדברי עדו ווג, מנהל השיווק של איסתא ספורט: "הציפיות מטורניר יורו 2012 גבוהות בשל העובדה כי נבחרות הכדורגל האירופאיות מובילות כיום את הכדורגל בעולם. נבחרת ספרד אשר תהיה בנויה על שחקני ברצלונה אטרקטיבית ואהודה במיוחד בקרב הישראלים ולהערכתנו רבים מהם ייסעו לצפות בנבחרת הספרדית ביורו 2012. על אף שאוקראינה ופולין אינם יעדי תיירות מוכרים, הקהל הישראלי אוהב לגלות מקומות חדשים ואנו מצפים שאלפי ישראלים יטוסו ליורו הקרוב הן כחלק מחבילות אותם אנו משווקים והן בצורה עצמאית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: