אא

אמדאוס ו-Travelodge חתמו על הסכם הפצה עולמי

עסקה זו מאפשרת לרשת Travelodge להרחיב את ההפצה שלה ולהגיע לנוסעים נוספים באמצעות סוכני הנסיעות, אשר עובדים על מערכת אמדאוס. בנוסף, הסכם זה יאפשר לרשת, למשוך את קהל אנשי העסקים אליהם, וזאת כאשר הזמנת החדרים של Travelodge מתממשקת ככלי הזמנה ידידותי למערכת אמדאוס.

Shutterstock Shutterstock
לונדון, אנגליה 10.1.2012 – "אמדאוס" הודיעה היום על חתימת הסכם הפצה עם Travelodge רשת המוטלים הוותיקה בבריטניה עם מעל ל - 490 מוטלים בבריטניה, אירלנד וספרד.

עסקה זו מאפשרת לרשת Travelodge להרחיב את ההפצה שלה ולהגיע לנוסעים נוספים באמצעות סוכני הנסיעות, אשר עובדים על מערכת אמדאוס. בסביבות 80% מהמוטלים של Travelodge ממוקמים בערים מרכזיות וביעדים פופולאריים.

הסכם הפצה זה יאפשר לרשת Travelodge למשוך את קהל אנשי העסקים אליהם, וזאת כאשר הזמנת החדרים של Travelodge מתממשקת ככלי הזמנה ידידותי למערכת אמדאוס. "Hotel Plus booking tool" – משמש היום ביותר מ 90,000 נקודות- מלונות לנוסע העסקי ברחבי העולם. חדרי המוטל של Travelodge יהיו זמינים להזמנות גם דרך אתרי הסוכנים של אמדאוס, זהו הכלי ההזמנה העצמאי של חברות עסקיות, אתרי נסיעות ומפתחי צד ג' אשר משתמשים במערכות אמדאוס.

הוגו ארנרייך, מנהל מחלקת הפצת בתי מלון באמדאוס, אומר: "המטרה שלנו באמדאוס היא לספק לסוכני הנסיעות מגוון רחב ככל האפשר של בתי מלון, בין אם סוכני הנסיעות מחפשים מלונות 5 כוכבים או מלונות בתקציבים נמוכים יותר כגון רשת Travelodge, לאמדאוס יש את האפשרויות שיתאימו לכולם. עבור המלונאים, אנחנו מספקים רשת הפצה גלובלית ללא תחרות, וליועצי הנסיעות אנחנו מספקים מגוון רחב של בתי מלון ולכך הם מצליחים למכור מקומות לינה בקלות וביעילות".

אנדי באסנט, מנהל מכירות , Travelodge אומר: "תוכנית הצמיחה שלנו מתאימה בדיוק לשיתוף פעולה עם חברה עוצמתית כמו אמדאוס, אשר שמה דגש על מגוון רחב של אפשרויות עבור סוכני הנסיעות המקומיים והגלובליים שלה".
החל מ – 10 בינואר 2012, 490 המוטלים של רשת Travelodge תהיה זמינה ללקוחות אמדאוס. בנוסף Travelodge חתמה עם אמדאוס כי תספק ללקוחות אמדאוס את המחירים האטרקטיביים ביותר , ומעכשיו סוכני הנסיעות יכולים להזמין בביטחון ובידיעה כי הלקוחות שלהם מקבלים את העסקה הטובה ביותר.

לא נדרשת הכשרה מיוחדת בכדי להתחיל ולהזמין את רשת המוטלים של Travelodge הנתונים כבר משולבים במלואם במערכת אמדאוס על מנת לזרז את תהליך ההזמנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: