אא

130 כמרים יפנים יגיעו היום לישראל

במסגרת סמינר יפן שעורך משרד התיירות. הכמרים יסיירו בערים שונות בארץ. כמו כן, נפגשו הבוקר עם נציגי המשלחת הישראלית שהשתתפו בפעולות הסיוע באסון הצונמי והודו להם על סיועם.

Shutterstock Shutterstock
משרד התיירות יארח כ-130 כמרים יפנים במסגרת סמינר תיירות, היום, בבית שמואל בירושלים. במסגרת הסמינר, ייפגשו הכמרים עם מנכ"ל משרד התיירות וידונו בפיתוח קשרי התיירות בין המדינות.

ביקור הכמרים, אשר נעשה ביוזמת עמיאל טורס ובסיוע משרד התיירות, יימשך שבוע ימים. הביקור נועד לעודד את התיירות בין יפן לישראל בסיועם של הכמרים וקהילותיהם, אשר רובם מבקרים בפעם הראשונה בישראל. במסגרת הביקור יבקרו הכמרים בירושלים, נצרת, טבריה ואזור הגליל, וכן באתרים נוספים הקדושים לדת הנוצרית.

בסמינר, אשר יתקיים היום בשעה 12:00 בבית שמואל בירושלים, ישתתפו מנכ"ל משרד התיירות, נועז בר ניר, שגריר יפן בישראל, מר הידיאו סאטו, מנהלי מנהל השיווק במשרד התיירות וגורמים נוספים. במהלך הסמינר ידונו המשתתפים בקשרי התיירות בין המדינות ופיתוח יוזמות משותפות לחיזוק תנועת התיירות הנוצרית מיפן.

מנכ"ל משרד התיירות, נועז בר ניר: "ישראל, ארץ הקודש, וירושלים במרכזה מהווה מוקד עלייה לרגל לתיירים מכל העולם המתעניינים במגוון עשיר של אתרי דת, תרבות והיסטוריה. משרד התיירות ימשיך בפעילות השיווקית המאומצת בשוק הנוצרי, תוך מיצובה של ישראל כיעד תיירות מגוון ואטרקטיבי, במטרה לחזק את תנועת התיירות לישראל ולעמוד ביעד של 4 מיליון תיירים בשנת 2012".

במהלך השנה האחרונה הגביר משרד התיירות את מאמצי השיווק ביבשת אסיה בהשקעה של כ-6 מיליון שקלים. בשנת 2011 ביקרו בישראל כ-17,800 תיירים מיפן, גידול של 2% לעומת שנת 2010. במשרד מאמינים, כי חיזוק הפעילות השיווקית מול קהלים פוטנציאלים לביקור בישראל יאפשר עמידה ביעד של כ-180,000 אלף תיירים מאסיה בשנת 2012.

בשעות הבוקר, נפגשו 36 מהכמרים, החברים בארגון BFP- Bridge For Peace, עם נציגי המשלחת הישראלית שלקחו חלק בפעולות הסיוע באסון הצונאמי שהתרחש ביפן בשנה שעברה ויודו להם על הסיוע.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: