אא

כשבחוץ קר בחמת גדר חם

אריאל הירט, מנכ"ל חמת גדר וספא ויליג', בראיון מיוחד ל"פספורטניוז", מספר על האטרקציה התיירותית הצפונית, עם 29 סוויטות השוכנות על שפת הירמוך.

Shutterstock Shutterstock
בזמן שבבתי המלון בישראל, תיירות החורף נחשבת לעונה לא בוערת, מצהיר אריאל הירט מנכ"ל חמת גדר וספא וילג': "אצלנו בחמת גדר החורף זאת העונה הנותנת לנו את הכוח להמשיך הלאה ולתת מקור הכנסה ל-180 משפחות, בעוד שבעונת הקיץ אנו מעסיקים 80 עובדים". כדי להבין איך מתפקדת אטרקציית התיירות הצפונית, ומה יש לה להציע למבקרים ,נפגשתי עם איש התיירות האופטימי, אריאל הירט, יליד 1946. האמת, היה תענוג.

בשנת 1951 עלה אריאל עם משפחתו לישראל מפולין, עבר הכשרה חינוכית במקום מגוריו בבית הספר "גרץ" בתל אביב. היה תלמיד מצטיין בתיכון חדש ואוניברסיטת תל אביב. את דרכו בענף התיירות החל בשנת 1977, "ענף התיירות קסם לי, לכן עשיתי דרכי לדרום הארץ, והתחלתי את דרכי כמנהל מלון "מוריה" בים המלח. שם גם עשיתי את ההכשרה התיירותית שלי, במקביל למדתי בטכניון בחיפה, וכדי לקבל אסמכתא כפי שהיה נהוג באותם שנים, עברתי השתלמות בגרמניה, דבר שעזר לי בהמשך דרכי בענף התיירות, לקבל על עצמי, שורה מכובדת של תפקידי ניהול, כמו למשל, מלונות "מוריה" אילת,"קרלטון" ו"נבוטל" בים המלח, מצפה הימים באילת ואתרי נופש סביב העולם. כשחשבתי שמיציתי עצמי בענף המרתק הזה, עזבתי לתפקיד שהוצע לי, לשמש כמנכ"ל עיריית ערד. לאחר תהפוכות שעברה העירייה, החלטתי יחד עם רעייתי זהבה ושלושת ילדיי, לחזור שנית לענף התיירות. מאחר שמרחקים לא היו בעיה בשבילי, עברתי לנהל את הקומפלקס של חוות התנינים, אני חושב שיש לי זכות גדולה, לעשות את תפקידי למען עם ישראל והמבקרים הרבים שנהנים מהאטרקציות שמציע המקום".

מה יש לכם להציע למשפחות המטיילות בצפון הארץ?

"יש לנו את מלון ספא וילג' המפואר, המיועד רק למבוגרים ללא ילדים, שבו 29 סוויטות השוכנות על שפת הירמוך, עם הג'קוזי הענק הצמוד לכל סוויטה, למתפנקים אנו מציעים את הספא וילג' עם בריכות מים טרמומינרליים, הנובעים מבטן האדמה, על כל מרכיביהם הטבעיים ומבחר של עיסויים. כשקר בחוץ ויורדים ממטרים של גשם, נהנים הטובלים בבריכות מטמפרטורה קבועה של 42 מעלות צלסיוס, ומחידוש זרימת הדם בגופם היגע. לחובבי האוכל, אנו מציעים מגוון של מסעדות, "סיאם" האסיאתית הכשרה אך ללא תעודה מהרבנות, מאחר והיא עובדת בשבתות. מסעדת ה"מחבת" עם שלל הדגים והבשרים הכשרים. ומסעדה חלבית וצמחונית נוספת "בלו בר". למשפחות עם ילדים המטיילים באזור,ומחפשים בדרך כלל ללון לילה אחד, להם מיועדים 7 הצימרים המשוכללים. אך גולת הכותרת כמובן היא חוות התנינים עם 200 התנינים המתחלקים לשלוש משפחות, קרוקודילים, גביאלים ואליגטורים, בנוסף לפינת הליטוף, הצמוד ל"בית של מוניקה", עם נחשית מזן פיתון ,באורך 8 מטר ומופעי תוכים מאולפים, שהפכו למקור משיכה למשפחות וילדים".

מי נחשב לקהל היעד שלכם ואיך אתם מגיעים אליו?

"אנו שואפים להגיע לכל נופש בארץ ובעולם, לכן השקענו השנה בשיפוצי חדרים כמיליון שקל, השתתפנו בירידי תיירות שנערכו, במוסקווה, סנט פטרבורג, קייב וורשה. במטרה להביא כמה שיותר תיירים ממזרח אירופה, במיוחד צליינים. מיתגנו את פרסום חמת גדר, על אוטובוסים ברחבי ישראל וקיבלנו פינה חמה ושקופיות בתוכניות הטלויזיה "אחד נגד מאה" ו"המרוץ למיליון".

אנו קשורים למשרדי נסיעות מהמובילים בישראל שעושים עבודה נפלאה, כמו כן לוועדי עובדים גדולים, כמו הסתדרות המורים, משרד הביטחון, חברת החשמל, הסתדרות הגמלאים וחבר. שמקבלים מחירים מיוחדים".

איך מתרגמים את כל האטרקציות והעבודה לכסף?

"ידעתי שנגיע לכסף", מחייך אריאל הירט, "אני לא רוצה להיכנס למספרים,אך אני חייב לציין ששנת 2011 הייתה טובה יותר מבחינת הכנסות משנת 2010, אך זה לא מספיק, נעשה את כל הדרוש כדי לשמור על המקום המיוחד הזה".

כמה עולה לנו התענוג לבקר בחמת גדר?

"במלון הבוטיק אנו גובים בעונת החורף 1800 שקל לזוג, שזה כולל טיפול לכל אחד מבני הזוג, בקיץ המחירים זולים יותר. הכניסה לאתר "חמת גדר" בימים א-ה 78 שקל, בימי שישי ושבת המחירים 88 שקל, לילדים יש הנחה של 25%, לילדים עד לגובה מטר הכניסה חופשית".

אז אם אתם מטיילים בצפון וקר לכם, זכרו שבחמת גדר חם. תיהנו!!!

 
    מסעדת סיאם בחמת גדר. צילום: יח"צ                מלון ספא ויליג' בחמת גדר. צילום: יח"צ







הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: