אא

וודקת Grey goose נותנת חסות לפסטיבל Sundance

כחלק ממתן החסות תקים חברת grey goose אזור אירוח ממותג ומעוצב במרכז פסטיבל הסרטים העצמאיים הגדול ביותר בארה"ב. בנוסף לכך, grey goose blue door יפיקו לאורך כל חמשת ימי הפסטיבל, אירועי יוקרה יום ולילה, בהם יוגשו לאורחים הקוקטיילים הרשמיים על בסיס גריי גוס.

Shutterstock Shutterstock
וודקת סופר פריום grey goose , היא מותג האלכוהול הרשמי של פסטיבל הסרטים העצמאיים הגדול ביותר בארה"ב SUNDANCE.

כחלק ממתן החסות תקים חברת grey goose אזור אירוח ממותג ומעוצב במרכז הפסטיבל.

בנוסף לכך,grey goose blue door , סדרת אירועי היוקרה בחסות גריי גוס המתקיימים לאורך השנה בארה"ב, יפיקו לאורך כל חמשת ימי הפסטיבל אירועי יוקרה יום ולילה בהם יוגשו לאורחים הקוקטיילים הרשמיים על בסיס גריי גוס של הפסטיבל, קוקטיילים אלו יוגשו גם ב 44 אירועים רשמיים אחרים במהלך הפסטיבל.

אירועי היום – חדר האירוח מיוחד וממותג של grey goose שהוקם בקומת הקרקע המרכזית של הפסטיבל ומשמש את צוותי בטלוויזיה, יחסי ציבור ואת אולפני הפקות לראיונות של אחד על אחד אם יוצרי הסרטים וקאסט השחקנים.

אירועי הלילה- בכל לילה יערכו שתי מסיבות הקרנת בכורה לסרטים המציגים בפסטיבל, מסיבת אלה יהיו תחת סדרת אירועי היוקרה של – Grey Goose Blue Door, הראשון שבהם יכלול גם ארוחת ערב ומסיבת קוקטיילים יוקרתית לאחר ההקרנה.

בין האורחים המפורסמים שמשתתפים השנה בפסטיבל: ליב טיילור , אליזבת אולסון , אלייז'ה ווד , ג'יימס מסרדן וג'ושוע ג'קסון בליית דאנר וסיגורני וויבר מהנוסע השמיני. 



אליזבת אולסון וליב טיילור

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: