אא

לשכת מארגני תיירות נכנסת : עלייה בהשכרת דירות של תושבי חוץ לתיירים

בלשכה מסבירים את הפערים בין לינות תיירים לכניסות תיירים דרך האוויר בשנת 2011 בין השאר בהשכרת דירות של ישראלים לתיירות, ועליית תפוסות באמצעי אכסון של כנסיות ואכסניות נוצריות.

Shutterstock Shutterstock
עמי אתגר, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת,מסביר את הנתונים של התיירות הנכנסת לשנת 2011. בשנה החולפת נכנסו 2.8 מיליון תיירים לישראל כמו בשנת 2010. אתגר מציין כי נרשמה עלייה של 5.4% בכניסת תיירים דרך האוויר, ירידה של 22% בתיירים דרך היבשה, ירידה של 40.8% במבקרי יום דרך היבשה, עלייה של 40.9% במספר מבקרים בשיוט. במהלך השנה נרשמה עלייה של 11% בתיירות מרוסיה בניכוי של תיירות היום וירידה של 12% כולל תיירות יום, עלייה של כ-94% בתיירות מאוקראינה, ללא תיירות יום, ועליה של 51% כולל תיירות יום, ירידה של כ-4% בתיירות מארה"ב, ירידה של 1% בתיירות מצרפת, ירידה של כ-25% בתיירות מאיטליה, ירידה של 15% בתיירות מספרד, ירידה של 38% בתיירות מפורטוגל, עלייה של כ-21% בתיירות מאפריקה, עלייה של כ-4% בתיירות מאסיה.

לגבי הפערים בין לינות תיירים לכניסות תיירים דרך האוויר, מסביר אתגר כי הדבר נובע משימוש גובר באמצעי אכסון בדירות של תושבי חוץ, לשימוש עצמי, השכרת דירות של תושבי חוץ לתיירים, השכרת דירות של ישראלים לתיירות, עליית תפוסות באמצעי אכסון של כנסיות ואכסניות נוצריות, זליגת לינות תיירים לבית לחם, הקטנת משך שהות ממוצע של תייר כמגמה מתמשכת, חלק ממבקרי יום הופכים לתיירים נכנסים, פלח שוק אווירי, לנים לילה אחד בישראל או בבית לחם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: