אא

'אורטל' מביאה לארץ מדי שבוע צליינים מוסלמים מטורקיה

בנוסף לפעילות התיירותית 'אורטל תיירות ונופש' מפיקה מגוון אירועים, כמו: פסטיבל נשים, מרומניה באהבה, פסטיבל פורים ו'ים של אהבה' עם דמיס רוסוס בעוד שבועיים בים המלח

Shutterstock Shutterstock
חברת 'אורטל תיירות ונופש' תפיק בסופשבוע 9-11/2 במלון רויאל רימונים בים המלח בהשתתפות של יותר מ-700 איש את אירוע 'ים של אהבה', שבמרכזו הופעה של הזמר דמיס רוסוס, שמגיע לארץ אחרי היעדרות של יותר מ-35 שנה.
בנוסף לפעילות השוטפת של החברה בתיירות הפנים ובתיירות יוצאת, החברה מתמקדת בתחום ההפקות והאירועים בארץ.
רק לאחרונה הפיקה החברה שני אירועים רבי משתתפים: פסטיבל נשים בים המלח עם אייל גולן בהשתתפות כ-1000 נשים ואת פסטיבל 'מרומניה באהבה', בו השתתפו יותר מ-750 איש.
בנוסף, בחודש מרץ הקרוב יתקיים פסטיבל פורים במלון מרידיאן ים המלח בהשתתפות להקת PLATINUM ABBA ו'הטיש הגדול' עם משה להב.
לחברה, הפועלת זה למעלה מארבע שנים, בעיקר בתחום התיירות המוסדית, 5 סניפים: בירושלים – המשרד הראשי, בהר חוצבים, בתל אביב, בחיפה ובמודיעין.
מנכ"ל החברה, אלי דנון, מציין כי החברה הציבה לעצמה יעד נוסף השנה: להרחיב את הפעילות בתחום התיירות הנכנסת. ראוי לציין שהחברה פתחה נציגות בסין וכבר הביאה לארץ יותר מ-10קבוצות של תיירים מסין בחצי השנה האחרונה. כמו כן, החברה פועלת כבר יותר מארבע שנים גם בשוק התיירות מטורקיה, ולארץ מגיעות בכל שבוע קבוצות של צליינות מוסלמית, אשר שוהות בירושלים למטרה דתית ותפילות במסגד אל אקצה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: