אא

יו"ר הדקה ה-90: "קיבלנו פניות מגורמי תיירות אשר הביעו עניין בשיתוף פעולה אסטרטגי עם החברה"

בעקבות הפרסומים על כך שחברות שונות מעוניינות ברכישת החברה מגיב יו"ר החברה, צביקה מושקוביץ' ומוסיף כי: "אנחנו בוחנים בצורה יסודית מספר אלטרנטיבות. בשלהי 2010 קיבלה החברה החלטה אסטרטגית, מרחיבים את סל המוצרים בתיירות הפנאי".

Shutterstock Shutterstock
לאור הפרסומים השונים לגבי הדקה ה-90 על כך שמספר חברות הביעו עניין בחברה, צביקה מושקוביץ, יו"ר החברה, מגיב על כך. כזכור לראשונה חשף 'פספורטניוז' את המגעים עם גוליבר, והיום פרסמנו על התעניינות מצד חברת איסתא.

מושקוביץ אומר בתגובה כי: "בשלהי 2010 קיבלה החברה החלטה אסטרטגית להרחיב את סל שירותי המוצרים שלה למגוון רחב של שירותי תיירות ופנאי ולאור כך החליטה לבדוק מספר אפשרויות להתפתחות עתידית, אם בצורה של רכישת גוף אחר, אם בצורה של מיזוג או בצורה של שיתוף פעולה".

מושקוביץ מוסיף כי: "במרוצת 2010-2011 רכשנו 50% בחברה מובילה בשיווק מוצרי ספא באון ליין בישראל והשקנו את אתר spadaka90.co.il, השקנו אתר גרופון groupdaka90.co.il, השקנו אתר המתמחה במלונות בחו"ל hotelsdaka90.co.il ואתר לשיווק מוצרי תיירות למגזר הדתי "דיל פלוס דקה 90"".

מושקוביץ אומר עוד כי: "חברת "הדקה ה-90" היא אחת מהמובילות בענף התיירות בישראל. מסקר שבוצע בנובמבר 2011 ע"י חברת "הגל החדש" נמצא כי המותג הוא המוביל בענף בכל הקשור להזדמנויות ברגע האחרון ובפרמטרים נוספים.
ההחלטה הובילה למו"מ עם חברת "גוליבר". אחרי שאישרנו לפני מספר שבועות בהודעה כתובה לעיתונות כי מתקיים מו"מ עם "גוליבר" ועל דעת הצדדים שחר תורג'מן, מנכ"ל הדקה ה-90, הוא המנכ"ל המיועד לחברה הממוזגת. במקביל קיבלנו מספר פניות רציניות מגורמי תיירות נוספים, אשר הביעו עניין רב בשיתוף פעולה אסטרטגי עם הדקה ה-90. אנו בוחנים בצורה יסודית מספר אלטרנטיבות. איננו נוהגים לחשוף פרטי המו"מ ועל כן לא נגיב לגוף הידיעות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: