אא

יהודה זפרני : "המאבקים עדיין לא הסתיימו, אשמח להמשיך לעזור להתאחדות"

המשנה למנכ"ל בחברת אופיר טורס, חבר וועד התאחדות סוכני הנסיעות, נאבק על מקום לקראת הבחירות לוועד ההתאחדות, שיתקיימו במסגרת הכנס השנתי של התאחדות סוכני הנסיעות. זפרני:"בלי השותפות של החברות הגדולות היו תוצאות אחרות".

Shutterstock Shutterstock
יהודה זפרני, המשנה למנכ"ל חברת אופיר טורס, הוא אחד מבין עשרה מועמדים על שבעה מקומות בוועד של התאחדות סוכני הנסיעות. במסגרת האסיפה השנתית של סוכני הנסיעות, שתיפתח מחר באילת, יתקיימו גם הבחירות לוועד ההתאחדות.

זפרני, חבר בוועד הנוכחי, שנחשב למאוד פעיל, יוזם ומעורב בכל, אומר לקראת הבחירות: "בסך הכל בשנים האחרונות ההתאחדות באמת עובדת בהרמוניה עם נציגים של החברות הגדולות בוועד. בגלל העבודה המשותפת הגענו להישגים. בלי השותפות של החברות הגדולות, למאבקים הגדולים היו תוצאות אחרות".

לקראת הבחירות שיתקיימו השבוע, אומר זפרני: "אני מאוד שמח להמשיך לשרת את ציבור הסוכנים, אני רואה צורך בעבודה המשותפת בין כל הגורמים, שיתוף פעולה עם רוב יועצי התיירות בינוניים. אני אשמח להקדיש מזמני לקידום הענף גם בשנים הבאות, כפי שעשיתי עד כה. בגלל חשיבות הדברים שעל סדר היום, צריך שכל הענף יהיה מלוכד, המאבקים עדיין לא הסתיימו. השנים הקרובות מהוות אתגר לעשייה והצלחה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: