אא

קובי קרני: "הענף הגיע למצב שהוא מוכר את עצמו בנזיד עדשים"

יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות בראיון לגיליון פספורט בן 48 העמודים, לרגל כנס הסוכנים הנפתח היום באילת. ראיונות בלעדיים עם גדי טפר - מנכ"ל ארקיע מספר על הציפיות משר התחבורה, אייה מגן - מנהלת סניף ישראל של אל על בראיון מקיף, ראיון ראשון של יואב לוי, בנעלי מנכ"ל אגד תיור ונופש, אורי סירקיס - מנכ"ל קבוצת ישראייר בראיון ראשון מאז נכנס לתפקיד וראיונות עם בכירי הענף.

Shutterstock Shutterstock
אל תחמיצו את הגיליון החדש של עיתון 'פספורט' הענק בן 48 עמודים, שיצא לקראת הכנס השנתי של התאחדות סוכני הנסיעות הנפתח היום באילת.

בגיליון בין השאר, קובי קרני יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות מדבר על הכל. קרני אומר בין השאר: "הענף הגיע למצב שהוא מוכר את עצמו בנזיד עדשים".

גדי טפר מנכ"ל חברת ארקיע שולח מסר לשר התחבורה ישראל כץ, מדבר על הטיסות לאילת, על מה עשוי לקרות לסיטונאי התיירות עם המשבר ביוון, על השמיים הפתוחים, מיזוגים ועוד.

אייה מגן, מנהלת סניף ישראל של אל על בראיון מקיף ומיוחד. על היחסים עם סוכני הנסיעות, העמלות, המנכ"ל אליעזר שקדי, פוליטיקה, ילדות והפתעה גדולה.

יואב לוי, מנכ"ל 'אגד תיור' בראיון ראשון מאז נכנס לתפקיד, החזרה לענף התיירות לאחר שש שנים, על החופשה באמצע החיים וניהול.

בכירי ענף התיירות בראיונות מיוחדים. אורי סירקיס מנכ"ל קבוצת ישראייר מדבר לראשונה על התוכניות של החברה. כמו כן ראיונות עם :יקי בן מנחם, דבורה ברוכשטיין, אריה גרנות, בועז וקסמן, יורם מוטעי, איל סלוק, ענת סמובסקי, אפרים פורטיס, נחמן קידר, אפרים קרמר, אייל קשדן ואבי שוורץ.

אל תחמיצו את הגיליון החדש של 'פספורט'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: