אא

יוסי פתאל: "שמים פתוחים יחסלו בטווח הארוך את השוק הישראלי"

מסיבת עיתונאים שקיימו הבוקר בכירי התאחדות סוכני הנסיעות, היו"ר קובי קרני והמנכ"ל יוסי פתאל, ציירו תמונה שחורה, לגבי מה שיקרה לתעופה הישראלית אם יפתחו השמים הפתוחים במתכונת הנוכחית.

Shutterstock Shutterstock
"אנחנו לא נגד שמים פתוחים, אבל אנחנו בעד שמירת אוטונומיה של השוק הישראלי, שלא יכול להיות בתלות מוחלטת בתעופה הזרה. בטווח הקצר אולי זה יהיה טוב לשוק הישראלי, אך בטווח הארוך יחסל את התעופה הישראלית ולא יהיה טוב לצרכן הישראלי", כך אמר הבוקר יוסי פתאל , מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, במסיבת עיתונאים במסגרת הכינוס השנתי שעורכת ההתאחדות במלון הרודס אילת.

פתאל עוד ציין: "ברגע שייזרק לעבר ישראל טיל אחד, החברות הזרות יפסיקו לטוס ותהייה שוקת שבורה". היו"ר קובי קרני, אמר על רקע התמוטטות חברת פנאייר הספרדית: "יש רגולציה שלמה איך לשמור על סוכנים, על מנת להבטיח את הכספים של חברות התעופה, אך אין רגולציה איך לשמור על ציבור ולהגן על פשיטות רגל של חברות תעופה. אין אף גוף שיגן על הציבור ועל סוכני נסיעות. פנאייר הודיעה שהיא מאפשרת לבטל כרטיסים ללקוחות, אך בישראל, יאט"א סגרו את המערכת ולא אפשרו לבטל כרטיסים. למרות שהחברות הורידו את העמלה, מחירי כרטיסי הטיסה לא ירדו. הכסף נשאר אצל חברות התעופה והציבור ניזוק".


סטס מיסז'ניקוב, שר התיירות ואייל קשדן, מנכ"ל השטיח המעופף


רוני אלוני, סמנכ"ל שיווק ומכירות רשת פתאל,  דוד קמיניץ, מנכ"ל IDB תיירות,  דוד פתאל,
יו"ר ומנכ"ל רשת פתאל ושר התיירות


דוד פתאל, יו"ר ומנכ"ל רשת פתאל ושר התיירות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: