אא

קומפס רוכשת את טרווליסט

החברות קומפס [אונליין] וטרווליסט חתמו על הסכם לפיו קומפס רוכשת את מלוא הבעלות בטרווליסט. בתמורה יקבלו בעלי המניות הנוכחיים בטרווליסט סכום כספי וכן מניות בקומפס. שתי החברות ימשיכו לפעול ולהעניק את שירותיהן, תחת ניהולם של המנכ"לים המכהנים [רפי גוטליב בקומפס, ציון מדמון בטרווליסט].

Shutterstock Shutterstock
החברות קומפס וטרווליסט חתמו על הסכם לפיו קומפס רוכשת את מלוא הבעלות בטרווליסט. בתמורה יקבלו בעלי המניות הנוכחיים בטרווליסט סכום כספי וכן מניות בקומפס.

קומפס מפתחת ומשווקת מערכות מידע טכנולוגיות בתחום התיירות. טרווליסט מפתחת ומשווקת אתר תיירות להשוואת מחירים בין ספקי תיירות וחברות תעופה.

שתי החברות ימשיכו לפעול ולהעניק את שירותיהן, תחת ניהולם של המנכ"לים המכהנים .

מחברת קומפס נמסר: "רכישת טרווליסט הינה מהלך חשוב במסגרת פעולות שמבצעת החברה בחודשים אלה, ואשר נועדו להגדיל את סל המוצרים של החברה ללקוחותיה. תחום התיירות באינטרנט הינו תחום צומח והחיבור בין טרווליסט לבין קומפס יאפשר יצירת תהליך רכישה אלקטרונית מקצה לקצה בין קהל הגולשים הרוכש שירותי תיירות באינטרנט דרך אתרי סוכני הנסיעות ועד לספקי התיירות. ייעול טכנולוגי הינו המפתח להצלחה בתחום התיירות ורכישת טרווליסט תאפשר הצעת פתרון אופטימאלי לשוק".

מחברת טרווליסט נמסר: "החבירה לקומפס תאפשר לטרווליסט לשפר את רמת השירות שהיא מציעה לקהל הגולשים ובמקביל להגיע לרמות אמינות גבוהות ביותר בתהליכי הסחר האלקטרוני שטרווליסט מציעה ללקוחותיה. אנו מאמינים כי השיפורים הטכנולוגיים יגרמו לעלייה חדה בשיעורי הסגירה של הזמנות למוצרי תיירות ברשת האינטרנט. תמורות אלו יגדילו את הערך שאנו מעניקים לגולשים, בד בבד עם הגדלת הערך לסוכני הנסיעות המשתתפים בזירת הסחר שלנו. מפעילותנו למדנו כי קומפס הינה מערכת ההפצה המתאימה ביותר למימוש החזון שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: