תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

משרד התיירות : קמפיין חדש לעידוד תיירות הפנים בקרב ציבור דוברי הרוסית בישראל

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "מטרת הקמפיין להגביר את המודעות למוצר התיירותי הישראלי, ולאתגר קהל זה לבחור בחופשה בישראל כאופציה מועדפת".

Shutterstock Shutterstock
מהיום, קמפיין חדש של משרד התיירות עולה בתקשורת הרוסית בישראל. הקמפיין נערך במטרה לעודד את תיירות הפנים בקרב קהל דוברי הרוסית בארץ, המונה למעלה מ-900 אלף נופשים פוטנציאליים.

הקמפיין, שעלותו נאמדת בכ- 620 אלף שקלים, יעלה בערוצי הטלוויזיה, אתרי האינטרנט, העיתונות הכתובה והרדיו דוברי הרוסית ויימשך עד לסוף חודש פברואר. הקמפיין מושק תחת הסיסמא: "חופשה ישראלית- חוויה בלתי נשכחת". בין היתר, תודגש החופשה המשפחתית הישראלית הייחודית ואיכות חבילות הנופש הקיימות בבתי המלון ברחבי ישראל ובצימרים המציעים תו איכות IBB בתקופת החורף ובמהלך השנה.

לצד הפרסום הקלאסי בעיתונות הכתובה, יעשה במסגרת הקמפיין שימוש נרחב בפלטפורמה האינטרנטית. לצורך זה, יוקם בימים הקרובים עמוד נחיתה ייעודי בשפה הרוסית ובו ניתן למצוא מידע נרחב על אכסון, מסלולי סיור, אתרי טבע ונופש באמצעות קישורים לארגוני תיירות מובילים.


משרד התיירות, אשר יצא בקמפיין ייחודי עבור הקהל הרוסי בישראל במחצית הראשונה של שנת 2011, צפוי לבצע לאחר פרסום זה, גל פרסומי נוסף במהלך השנה הקרובה. במשרד צופים כי מהלך זה, של פנייה ממוקדת לקהל יעד הנוהג לצרוך נופש מגוון ואיכותי, יוביל גופים נוספים בתעשיית התיירות המקומית, ליצור תכנים ייעודים המותאמים לפלח שוק זה.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "קהל דוברי הרוסית בישראל מהווה יעד חשוב בפעילות משרד התיירות בתחום תיירות הפנים. הקמפיין הנוכחי נועד להגביר את המודעות למוצר התיירותי הישראלי, תוך חשיפה למגוון רחב של אירועים, מופעים, אטרקציות ומוקדי תיירות, ולאתגר קהל זה לבחור בחופשה בישראל כאופציה מועדפת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: