אא

ההתאחדות לסוכנים: ניתן לקזז בתשלומים שהיו מגיעים למאלב ב-15 לפברואר

יוסי פתאל באיגרת לסוכנים, על ההיבטים המשפטיים בנוגע להשבת כספים ללקוחות, בעקבות הפסקת הפעילות של מאלב: "לדעתנו, לסוכן הנסיעות זכות קיזוז מחברת התעופה, בכל אותם מקרים של לקוחות התקועים בחו"ל ו/או לקוחות שטרם ניצלו כרטיסים וטרם יצאו מהארץ".

Shutterstock Shutterstock
"לדעתנו, לסוכן הנסיעות זכות קיזוז מחברת התעופה בסכומי כסף אותם הוא אמור להעביר ב-15 לחודש הקרוב, בכל אותם מקרים של לקוחות התקועים בחו"ל ו/או לקוחות שטרם ניצלו כרטיסים וטרם יצאו מהארץ", כך כותב יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות באיגרת לסוכני הנסיעות על ההיבטים המשפטיים, בנוגע להשבת כספים ללקוחות בעקבות התמוטטות מאלב.

פתאל עוד מציין כי, ניתן לקזז מהתשלום החודשי גם במקרים בהם למשרד אין תשלומים לחברת התעופה המדוברת בחודש הקרוב .

כמו כן, מצוין בהודעה, כי על הודעת הקיזוז בין מאלב להגיע ל-BSP עד ל-15 בפברואר. מרגע ההודעה, מנוטרל ה-BSP מלהיות צד להתנהלות העסקית שבין הסוכן לחברת התעופה. כמו כן מציין פתאל, כי אם האפשרות לקיזוז אלקטרוני במערכת אינה זמינה, ניתן לקזז בהודעת פקס לחברת התעופה, עם עותק למערכת ה-BSP . ההתאחדות עוד מציינת כי במקרים של כרטוס לנסיעות שטרם הגיע זמנן, ניתן לבטל את הכרטיס ולבצע ריפאנד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: