אא

ארוחת ערב יוקרתית שבושלה ע"י שפים של ראשי מדינות במלון הרודס ת"א

האורחים שהוזמנו למלון, בכדי להשתתף בארוחת הערב שנערכה כתרומה למרכז פרס לשלום, קיבלו הזדמנות לאכול מתפריט של נשיאים ובתי מלוכה, שהוכן ע"י נבחרת השפים של המועדון הגסטרונומי "דה שף דה שף", שהוטסו במיוחד לישראל.

Shutterstock Shutterstock
רשת מלונות פתאל אירחה במלון הרודס תל אביב ארוחת ערב יוקרתית שבושלה ע"י שפים של ראשי מדינות במלון הרודס ת"א

האורחים שהוזמנו למלון הרודס ת"א בכדי להשתתף בארוחת הערב שנערכה כתרומה למרכז פרס לשלום, קבלו הזדמנות לאכול מתפריט של נשיאים ובתי מלוכה, שהוכן על ידי נבחרת השפים של המועדון הגסטרונומי "דה שף דה שף" שהוטסו במיוחד לישראל, ביוזמתו של שלום קדוש- השף הראשי של רשת מלונות פתאל החבר גם הוא במועדון היוקרתי.

השפים של הבית הלבן, הקרמלין, אנגלה מרקל , הנסיך ממונקו וסרקוזי עזבו למספר ימים את המטבח הנשיאותי ועמלו על יצירת ארוחה בת 6 מנות, לאחר שיום קודם סיירו בשווקים בישראל ורכשו מוצרים כחול לבן. את הקוקטייל ערכו שפים ישראלים בכירים שנבחרו לייצג את הקולינאריה הישראלית, בהם ישראל אהרוני, אביב משה, עזרא קדם וארז קומורובסקי.

גולת הכותרת של הערב הייתה נוכחותו של השף הנודע אלן דוקאס והשפית האיטלקייה נדיה סנטיני , בעלי מסעדות כוכבי מישלן, שהצליחו לרגש את הנוכחים כשסיפרו שהם מעריכים את השפים הישראלים.

בין האורחים שהגיעו לאירוע: השפים הנודעים מחו"ל בעל כוכבי המישלן אלן דוקאס, השפית האיטלקייה נדניה סנטיני ואנשי עסקים רבים דוד פתאל ובנו אסף, סובחי טנוס מנצרת, רמי קליש, גבי רוטר, משה ופנינה אדרי, אלרואי אלון, יוסי ואורית בכר, אירינה שלמור, יונתן ועירית קולבר, מאיר ועדנה שמיר, סמי סגול, אלי ואלונה ברקת, רפי גדרון, כרמי גילון, יאיר ואילנה המבורגר, אבי דיכטר, צביקה ימיני, דני יתום, אייבי נאמן, רמי ויהודית נוסבאום, סמי סגול, איתן סטיבה, ליאורה פדרמן וכלתה שרונה פיק, עו"ד אפרתי, אילון וזיוה שלו, גיל שווייד, שלמה נחמה, חנניה ברנדס,מפיקת סדרות האוכל חני קילצבסקי, מורן אטיאס ועוד.


נבחרת השפים עם דוד פתאל, אלן דוקס ונדיה סנטיני


נדיה סנטיני, אלן דוקס ודוד פתאל


דוד פתאל, אלן דוקס והשף שלום קדוש




משה אדרי, מורן אטיאס ודוד פתאל


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: