אא

קובי קרני זועם: "מי הסמיך את יאט"א לסגור הסכמים עם חברה בפשיטת רגל?"

יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות מגיב לפרסום על כך שיאט"א הגיע להסכם עם מאלב, לגבי החזר כספים עבור כרטיסי טיסה שלא נוצלו, כאשר ביאט"א מבקשים מהסוכנים להעביר ל-BSP את כל הכספים שמגיעים על שימוש בכרטיסי מאלב. קובי זוסמן: "אין תגובה".

Shutterstock Shutterstock
קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, זועם על כך שיאט"א הודיע לסוכנים כי הגיע להסכם עם מאלב לגבי החזר כספי שמגיע לסוכני הנסיעות, כאשר במקביל מבקשים מהסוכנים לסיים מול הבי.אס.פי את התהליך של תשלום על כרטיסים של מאלב שנוצלו, ובכך לא לבצע קיזוז כפי שהתאחדות סוכני הנסיעות יעצה לסוכנים.

קרני: "מי הסמיך את יאט"א לסגור הסכם על כספים שמאלב חייבת לי? ה-BSP יצא מדעתו הסכם עם חברה שנמצאת בפשיטת רגל. הם כבר עשו את זה בעבר עם אייר מדריד ולא שילמו לנו. אמרו לנו לשלם, אחרי זה נחזיר לכם. זו שערוריה, BSP עושה הסכם עם חברה בפשיטת רגל, עם כסף שלי. אם מאלב רוצים לעשות הסכם שיעשו איתי".

קרני ממשיך ואומר בכעס: "לפי תקנות יאט"א יש לי זכות לקזז, אתה סוגר הסכם לקחת את הזכות הזו, מי אתה בכלל. ההתאחדות תעביר לסוכנים חוות דעת משפטית שיבחרו כיצד לנהוג. מה שעושה יאט"א, זה הכי קרוב לנוכלות של הציבור. ביאט"א. צריך להכניס לבית סוהר מי שעושה כזה דבר, איך הנוסעים יראו בחזרה את הכסף, הרי הכונס יחלק למי שירצה. זה לקחת את הכסף שלנו בטענות שווא, לא כסף שלי, זה כסף של הציבור. אם ב-BSP היו באים עם הבטחה גורפת שכל מי שקנה כרטיס יקבל את כספו בחזרה במאה אחוז לא היו לי כל טענות או האשמות".

מנכ"ל יאט"א בישראל, קובי זוסמן, אמר בתגובה: "אין תגובה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: