אא

איסתא משיקה: "איסתא סטייל"

כפי שפוסם באתר passportnews, חברת הבת החדשה, שהוקמה בשיתוף עם חיים שוסטר, תעסוק בטיולי אינסנטיב לקבוצות סגורות ובטיולי יוקרה.

Shutterstock Shutterstock
בהמשך לפרסום קודם באתר "פספורטניוז" איסתא הודיעה היום על הקמת חברת "איסתא סטייל", שתעסוק בתחום טיולי התמריץ וטיולי יוקרה פרטיים לקבוצות וליחידים . החברה הוקמה בשותפות זהה עם חיים שוסטר.

החברה תתמקד בטיולי יוקרה איכותיים ליעדים אקזוטיים ורחוקים, המשלבים אירוח בבתי מלון ייחודיים והכוללים ארוחות גורמה, הופעות, הפקות מקוריות וערך מוסף ומפנק למטייל.

טיולים מסוג זה, ניתנים לרוב ע"י החברות, בגין תגמול על הצטיינות מקצועית של העובדים או כטיולי מנהלים עד השכבה הבכירה ביותר בארגון.

בנוסף, תעסוק החברה בארגון טיולים לקבוצות סגורות ופרטיות, המעוניינות לתור ביעדים ייחודיים ולא שגרתיים תוך הקפדה יתירה על פרטי המסלול ורמת ההדרכה.

תחום מרכזי נוסף בו תעסוק החברה, הוא תחום המטיילים העצמאיים מהחתך הסוציו אקונומי הגבוה. מטיילים אלה רוכשים טיול פרטי מתוכנן מראש, הכולל יעדים מיוחדים בעולם תוך שילוב העדפותיהם האישיות עם לא מעט הפתעות ייחודיות לרגל אירועים מיוחדים. בין היעדים המבוקשים ניתן למנות את בורמה, וייטנאם, קמבודיה, יפן, בוטאן, מרכז ודרום אמריקה, טנזניה, נמיביה, בוצואנה, אוסטרליה וניו זילנד ומגוון יעדים נוסף באירופה.

גם טיולים פרטיים אלה, מאופיינים בייעוץ מסלולים פרטני והתאמה אישית הכולל הזמנת טיסות, בתי מלון בוטיק, רכבים ומדריכים צמודים ושלל אטרקציות נלוות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: