אא

FACE2FACE הרשת החברתית של תערוכת התיירות IMTM

הרשת מקשרת בזמן אמת בין סוכני הנסיעות הישראלים לעמיתיהם מחוץ לארץ, שמבקרים בתערוכה.

Shutterstock Shutterstock
מארגני תערוכת התיירות IMTM שתתקיים בשבוע הבא, 14-15 לפברואר, מציגים את מערכת Face2Face. מערכת שהחל משנה זו פועלת באופן מלא, מאפשרת קביעת פגישות בין האנשים שנמצאים בתערוכה.

המערכת מיועדת בראש ובראשונה עבור הקהל המקצועי מתחום התיירות, כלומר הסוכנים שמגיעים מחו"ל וסוכנים ישראלים המקומיים. השנה יגיעו לתערוכה נציגים של כ-30 מדינות, המערכת Face2Face נועדה להקל ולייעל את ניהול זמנם לתאם ולקבוע פגישות בהתאם לאילוצי הזמן. באמצעות המערכת שממוקמת בארבעה מוקדים ברחבי ביתן התערוכה אפשר יהיה ליזום פגישה עם עמיתים מחוץ לארץ וכן עם העמיתים הישראלים. השנה מערכת Face2Face החלה את פעילותה אף קודם למועד פתיחת התערוכה וישנה אפשרות לקבוע פגישות באמצעות האינטרנט http://www.reg.co.il/imtm/

יריד התיירות הוא אירוע בינלאומי המשלב ומפגיש בין התיירן הישראלי, עמיתיו ולקוחותיו מחו"ל והקהל הרחב, והוא מהווה הלכה למעשה נקודת המפגש השנתית העיקרית של תעשיית התיירות הישראלית כולה . בשעות הבוקר מגיעים אנשי המקצוע לרבות סוכני נסיעות ותיירות פנים ותיירות נכנסת, מקבלי החלטות בתחום הנופש המוסדי ותיירנים ואחה"צ מצטרף הקהל הרחב המגיע בהמוניו לחפש יעדים חדשים לחופשתו, אטרקציות, והצעות אטרקטיביות שניתן למצוא רק ביריד. בחצי השני של היומי התערוכה בהם הכניסה נפתחת גם לקהל הרחב, יוכלו כלל המבקרים להנות משרות Face2Face ולקבוע פגישה עם אנשי מקצוע בהתאם ללוח הזמנים ורמות העניין.

מארגני התערוכה מכנים את המערכת כרשת החברתית של התערוכה שבאמצעותה ניתן לשתף וללקט אינפורמציה, לקבוע פגישות עסקיות ולהרחיב את תחומי העניין.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: