אא

מינויים חדשים ברשת מלונות רימונים

נדב ברכה מונה למנכ"ל מלון רימונים גלי כנרת ויוסי משה מונה למנכ"ל מלון רות רימונים צפת. ראובן אלקס, מנכ"ל רשת מלונות רימונים: "אין לי ספק כי המינויים החדשים ישדרגו עוד יותר את רמת השירות והסטנדרטים שניתנים ללקוחות וימשיכו את תהליך מיצובה של הרשת".

Shutterstock Shutterstock
מינויי בכירים ברשת מלונות רימונים: נדב ברכה , ששימש כמנכ"ל מלון רות רימונים צפת מונה לתפקיד מנכ"ל מלון רימונים גלי כנרת במקום תדהר מרחבי, שמונה לתפקיד סמנכ"ל תפעול של רשת מלונות רימונים.

יוסי משה , שהיה עד כה סמנכ"ל תפעול במלון רימונים מינרל טבריה, מונה למנכ"ל מלון רות רימונים צפת.

ברכה, בעל תואר ראשון בגיאוגרפיה ולימודי א"י מאוניברסיטת בר אילן, החל דרכו ברשת מלונות רימונים לפני 5 שנים ושימש במשך 3 שנים כמנכ"ל כפר הנופש רימונים נווה אטיב, בהמשך שימש כשנתיים כמנכ"ל מלון רות רימונים צפת והוביל את תהליך השדרוג של המלון עד הפיכתו לאחד מארבעת מלונות הכתר של הרשת.

משה, החל דרכו ברשת מלונות רימונים לפני כשנה בתפקיד סמנכ"ל מלון רימונים מינרל טבריה, במסגרת תפקידו היה שותף מרכזי בהובלת את מהלך המיתוג מחדש של מלון רימונים מינרל טבריה .
בעברו שימש משה כמנהל תפעול במלון לאונרדו קלאב ים המלח, סמנכ"ל לאונרדו קלאב ים המלח , מנכ"ל לאונרדו אין ים המלח וכמנכ"ל מלון טוליפ אין כנרת.

לדברי ראובן אלקס, מנכ"ל רשת מלונות רימונים: "מינויים אלו הינם חלק מאסטרטגיית הרשת לקדם ולהצמיח את המנהלים אשר עובדים בקבוצה. אין לי ספק כי המינויים החדשים ישדרגו עוד יותר את רמת השירות והסטנדרטים שניתנים ללקוחות וימשיכו את תהליך מיצובה של הרשת".


נדב ברכה. צילום: 'פוטו עמוס'

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: