אא

הסוכנים יכולים עד היום להודיע ל-BSP בנוגע לקיזוז כרטיסי הטיסה של מאלב וספנאייר

המבחן הגדול של הסוכנים. ההתאחדות הודיעה לסוכנים כי למרות הודעת יאט"א, לאחר שיחה שערכה ההתאחדות עם הנהלת יאט"א, כי אין מחלוקת בדבר זכות הסוכנים להודיע על סכומים שבמחלוקת עפ"י הנוהל וכי בדעת יאט"א לפעול בהתאם להחלטת הפטור בתנאים שניתן על ידי הממונה על ההגבלים העסקיים.

Shutterstock Shutterstock
סוכני הנסיעות יעמדו היום למבחן בנושא מאלב וספנאייר. עד היום, ה-15 לחודש, סוכני הנסיעות יוכלו להודיע ל-BSP כי הם חולקים על החיוב ולגרוע את הסכום במחלוקת מהכספים המועברים ל-BSP, תוך שליחת מכתב אל חברת התעופה ואל ה-BSP, תוך ציון מפורש של הסכום שבמחלוקת. זאת מחוות דעת בהתאם להחלטת הממונה על ההגבלים העסקיים בעניין הסדר ה-BSP.

בהתאחדות סוכני הנסיעות מציינים לסוכנים, כי בהתאחדות מודעים לבלבול ולחשש בקרב הסוכנים בגין הודעת יאט"א מיום 6.2.2012, ומבקשים להביא לידיעת הסוכנים כי משיחה ומתכתובת שקיימו עם הנהלת יאט"א בישראל, עולה כי אין מחלוקת בדבר זכות הסוכנים להודיע על סכומים שבמחלוקת עפ"י הנוהל, וכי בדעת יאט"א לפעול בהתאם להחלטת הפטור בתנאים שניתן על ידי הממונה על ההגבלים העסקיים להסדר ה-BSP. בהתאחדות עוד מציינים, כי בכל מקרה, ההתאחדות נערכת, בליווי יועציה המשפטיים, לכל תרחיש אפשרי ולפעולה מיידית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: