אא

תלונות על מחירי החניה במרכז הירידים

לאחר יריד תיירות מוצלח, סוכני הנסיעות זועמים על המחירים שמרכז הירידים בגני התערוכה גובה על החניה במקום. עבור שלוש שעות חניה, גובים במקום 60 ש"ח , מרכז הירידים בתגובה: "מחירי החנייה במרכז הירידים, הינם מחירים זהים ומקובלים ביחס למחירים הנגבים במרכזי כנסים".

Shutterstock Shutterstock
מסתבר שיריד התיירות, שנערך במרכז הירידים בגני התערוכה בתל אביב, כמו שאר התערוכות המתקיימות במקום, הפך לרבים מסוכני הנסיעות לממורמרים, ולא מרמת המוצגים, הידע הרב שהם צוברים והקשרים שהם קושרים עם נציגי התיירות מרחבי העולם, במהלך ימי התערוכה עם יריד מוצלח. ההתמרמרות והזעם שלהם, מופנים לכתובת אחת והיא ,מפעילי החניונים במתחם הירידים והסכומים הבלתי סבירים שהם גובים, על הביקור הלימודי של הסוכנים באולמי התצוגה, במיוחד החניונים הקרובים לאולם בו נערכת תערוכת התיירות מידי שנה.

מבחינת המבקרים במרכז הירידים, אין הצדקה שהבדלי המחיר הגדולים בין החנייה בחניון גן יהושוע שמעבר לכביש, יהיה נמוך במאות אחוזים, מהמחיר שגובים בחניונים הקרובים לאולמי התצוגה.

אין הצדקה לחנות את הרכבים באזורים מרוחקים, כדי להגיע לעוד יום של עבודת הסוכן, אין הצדקה שנכים יעשו דרך ארוכה עד לאולם המרכזי, למרות שדרכי הגישה לנכים היא מעולה. אולי הגיע הזמן שמישהו יעשה גם מחאה חברתית למחירי החניונים. סוכן הנסיעות הוותיק, חיים אביאלי מ"פרוגרס" פתח תקווה: "אני כבר לא ילד ובשבילי זה היה סיוט להחנות את הרכב רחוק ממקום האירוע ולצעוד את כל הדרך, למקום בו אנו מציגים. נשבעתי לעצמי שאני לא חוזר לשם יותר". אביאלי הוא רק דוגמא לתגובות רבות ותלונות שקבלנו ב'פספורטניוז' לגבי נושא החניה מפי סוכנים ואנשי ענף התיירות. יש לציין כי מרכז הירידים גובה מחירים אלו, לאורך כל השנה בתערוכות השונות.

נטלי אבגי, מנהלת לשכת המנכ"ל, במרכז הירידים הגיבה ל'פספורטניוז': "מחירי החנייה במרכז הירידים הינם מחירים זהים ומקובלים ביחס למחירים הנגבים במרכזי כנסים, כגון מלונות "שרתון" ו "דיוויד אינטרקונטנינטל". במרכז הירידים ובסמוך לו בקרבת מקום, קיימים חניונים במחירים נמוכים ושווים לכל נפש. לדוגמא, חניון החורשה התעריף בו 26 ש"ח ליום ו-13 ש"ח לתושב ת"א. חניון גני יהושוע גובה סכום של 20 ש"ח ליום ו-10 ש"ח לתושב ת"א, כמו כן, החניה לנכים הינה בחינם בכל רחבי המתחם". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: