יריד NRB נפתח בסוף השבוע בארה"ב
התכנסות כלי התקשורת הנוצריים הגדולה בעולם - בהשתתפות שר התיירות סטס מיסז'ניקוב. בסיום היריד, יקיים השר פגישות בארה"ב וקנדה עם מנהיגים יהודים ויזמים בכירים ביניהם: דונלד טראמפ ורון לאודר.
Shutterstock
יריד National Religious Broadcasters - NRB, כנס מקצועי בינלאומי, המיועד לכלי התקשורת הנוצריים ברחבי העולם, נפתח בסוף השבוע, יום שבת, ה- 18 בפברואר בנאשוויל טנסי, ארה"ב, וימשך ארבעה ימים. ביריד צפויים להשתתף כ- 5000 אנשי תקשורת נוצרים, ממדינות רבות, ביניהם נציגי תחנות טלוויזיה המשדרות למיליוני צופים ברחבי העולם, תחנות רדיו ועיתונות וכן מאות מנהיגים, כמרים ואנשי דת נוצרים.
בביתן הישראלי, אותו מוביל שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, יציגו נציגי חברות מתעשיית התיירות הישראלית את פעילותם בשוק הנוצרי. במסגרת היריד, יפעלו נציגי משרד התיירות והחברות השונות, לקידום שיתופי הפעולה עם גורמי תיירות ומובילי דעה בעולם הנוצרי, במטרה להגדיל את התנועה הנוצרית לישראל.
במהלך היריד, יארח שר התיירות כ- 1000 אנשי תקשורת ומנהיגים נוצריים לארוחת בוקר חגיגית. כמו כן, יתקיימו פגישות עם מנהיגי דת נוצרים, מעצבי דעת קהל, מחליטנים ועיתונאים, במטרה להגביר את התיירות האוונגלית לישראל.
השר מיסז'ניקוב יערוך גם סבב פגישות בארה"ב ובקנדה עם מנהיגים נוצרים בולטים מזרמים שונים ועם מנהיגים יהודים, ביניהם נשיא הקונגרס היהודי העולמי, רון לאודר ויזמים אחרים, כדי להביאם להשקיע בתעשיית המלונאות הישראלית. זאת לצד מפגשים עם עיתונאים בטורונטו מונטריאול וניו יורק וכן פגישות עם קהילת דוברי הרוסית בניו-יורק ובטורונטו, אשר מונה עשרות אלפי חברים.
בהתאם ליעד שהציב משרד התיירות והוא הגעתם של 5 מיליוני תיירים בשנת 2015, פועל המשרד לעודד משקיעים מהארץ ומחו"ל לפתח מיזמי תיירות בישראל. השר מיסז'ניקוב ייוועד במהלך שהותו בקנדה עם ראשי רשת מלונותfour seasons ואיל הנדל"ן הבינלאומי דונלד טראמפ במטרה לבחון את אפשרויות ההשקעה בישראל.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "התיירות הנוצרית לישראל, על זרמיה השונים, מהווה את אחד העוגנים המרכזיים בתנועת התיירות לארץ הקודש, בה ממקד משרד התיירות מאמץ שיווקי עצום. נוכח היציבות במגמת התיירות לישראל, ממשיך משרד התיירות להיערך לגידול בביקושים וייתן דגש מרכזי במהלך השנה הקרובה להגברת שיתוף הפעולה עם מובילי דעת הקהל, ראשי הקהילות בעולם הנוצרי, משקיעי נדל"ן ותיירנים, על מנת לממש את פוטנציאל המוצר התיירותי הייחודי הקיים בישראל.
בביתן הישראלי, אותו מוביל שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, יציגו נציגי חברות מתעשיית התיירות הישראלית את פעילותם בשוק הנוצרי. במסגרת היריד, יפעלו נציגי משרד התיירות והחברות השונות, לקידום שיתופי הפעולה עם גורמי תיירות ומובילי דעה בעולם הנוצרי, במטרה להגדיל את התנועה הנוצרית לישראל.
במהלך היריד, יארח שר התיירות כ- 1000 אנשי תקשורת ומנהיגים נוצריים לארוחת בוקר חגיגית. כמו כן, יתקיימו פגישות עם מנהיגי דת נוצרים, מעצבי דעת קהל, מחליטנים ועיתונאים, במטרה להגביר את התיירות האוונגלית לישראל.
השר מיסז'ניקוב יערוך גם סבב פגישות בארה"ב ובקנדה עם מנהיגים נוצרים בולטים מזרמים שונים ועם מנהיגים יהודים, ביניהם נשיא הקונגרס היהודי העולמי, רון לאודר ויזמים אחרים, כדי להביאם להשקיע בתעשיית המלונאות הישראלית. זאת לצד מפגשים עם עיתונאים בטורונטו מונטריאול וניו יורק וכן פגישות עם קהילת דוברי הרוסית בניו-יורק ובטורונטו, אשר מונה עשרות אלפי חברים.
בהתאם ליעד שהציב משרד התיירות והוא הגעתם של 5 מיליוני תיירים בשנת 2015, פועל המשרד לעודד משקיעים מהארץ ומחו"ל לפתח מיזמי תיירות בישראל. השר מיסז'ניקוב ייוועד במהלך שהותו בקנדה עם ראשי רשת מלונותfour seasons ואיל הנדל"ן הבינלאומי דונלד טראמפ במטרה לבחון את אפשרויות ההשקעה בישראל.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "התיירות הנוצרית לישראל, על זרמיה השונים, מהווה את אחד העוגנים המרכזיים בתנועת התיירות לארץ הקודש, בה ממקד משרד התיירות מאמץ שיווקי עצום. נוכח היציבות במגמת התיירות לישראל, ממשיך משרד התיירות להיערך לגידול בביקושים וייתן דגש מרכזי במהלך השנה הקרובה להגברת שיתוף הפעולה עם מובילי דעת הקהל, ראשי הקהילות בעולם הנוצרי, משקיעי נדל"ן ותיירנים, על מנת לממש את פוטנציאל המוצר התיירותי הייחודי הקיים בישראל.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}