אא

קשרי תעופה : לאור עיתוי החג מירב ההזמנות השנה הן ליעדים באירופה

מנכ"ל קבוצת קשרי תעופה: "השנה מכיוון שפסח חל במחצית הראשונה של חודש אפריל, אנו נדרשים להביא סדרות מיוחדות של טיסות לפסח, מפסיקים אותן לאחריו, ומתחילים לקראת שבועות את סדרות הקיץ. המשמעות היא שיהיו פחות מקומות על הטיסות ולא תהיה הורדת מחירים לקראת הרגע האחרון".

Shutterstock Shutterstock

גח הפסח הוא אחד מתקופות השיא בענף התיירות היוצאת, בעיקר מפני שההורים והילדים נמצאים בחופשה ורוצים לנצל אותה לגיחה קצרה לחו"ל. לפי הערכות קבוצת התיירות קשרי תעופה השנה צפויים לצאת כ –300 אלף ישראלים לבלות את חופשת החג בחו"ל.

עיתוי החג השנה עתיד להשפיע גם על מכסת הטיסות שיוזמנו ע"י הסיטונאים ובאופן ישיר גם על המחירים והזמינות של חבילות הרגע האחרון. 

יורם מוטעי, מנכ"ל קבוצת קשרי תעופה: "סדרות הטיסות של הקיץ מתחילות בד"כ לאחר הפסח במידה והוא חל בסמוך או במהלך חודש מאי. השנה מכיוון שפסח חל במחצית הראשונה של חודש אפריל אנו נדרשים להביא סדרות מיוחדות של טיסות לפסח, מפסיקים אותן לאחריו, ומתחילים לקראת שבועות את סדרות הקיץ. המשמעות היא שיהיו פחות מקומות על הטיסות ולא תהיה הורדת מחירים לקראת הרגע האחרון".

דוגמאות לחבילות שמציעה קבוצת התיירות "קשרי תעופה":

פראג
החבילה כוללת יציאה ב- 6.4 למשך 4 לילות במלון DUO HOTEL בדרגת 4 כוכבים על בסיס א. בוקר. המחיר: 2,507 $ חדר לשני מבוגרים+ ילד


סיציליה
חבילת תיור משולבת בת 5 לילות ע"ב לינה וחצי פנסיון: 2 לילות בקטניה 3 לילות בפלרמו + רכב שכור בקבוצה D. יציאה ב- 2.4 . המחיר: 1,195 $ לאדם בחדר זוגי.

ברצלונה

החבילה כוללת יציאה ב- 10.4 למשך 4 לילות במלון CATALONIA BARCELONA PLAZA בדרגת 4 כוכבים על בסיס א. בוקר. המחיר: 2,797 € חדר לשני מבוגרים+ ילד .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: