אא

אפסון השיקה מדפסת סיכות שפותחה במיוחד עבור שדות תעופה

עמי שחר, מנהל תחום מדפסות באפסון ישראל: "FX-890A כוללת גם נעילת מכסה קדמי כסטנדרט. תכונה זו מסייעת בשיפור האבטחה בשדה התעופה בכך שהיא מונעת מציבור המבקרים בו להחביא פריטים שונים במדפסת, חוסכת את הצורך בבדיקות אבטחה ומונעת נזקים”.

Shutterstock Shutterstock
חברת אפסון מכריזה על FX-890A – תוספת חדשה למשפחת מדפסות הסיכות הייעודיות, שפותחה במיוחד כדי לענות על דרישותיהם של חברות תעופה ומפעילי שדות תעופה.

FX-890A מבוססת על הטכנולוגיה המוכחת להדפסה ב-9 סיכות של אפסון. היא תוכננה לספק אמינות מרבית, נתון שהופך אותה למדפסת האידיאלית למסמכים קריטיים כרשימות נוסעים.

כדי שתתאים לדרישות הייחודיות של שדות תעופה זכתה המדפסת למבנה חזק במיוחד, עם מכסה ועם מזין מסמכים עמידים בפני זעזועים, וכן עם פס תלישה אקרילי מחוזק ונפרד מהמכסה, המאפשר החלפת נייר בקלות וביציבות.

כאחת מהמדפסות המהירות ביותר בקטגוריה, FX-890A מדפיסה עד 680 תווים לשנייה במצב טיוטה מהיר במיוחד. באפשרותה אף לטפל בטפסים הכוללים עד 7 חלקים, וכך היא מספקת רשימות נוסעים ומסמכים חשובים אחרים בצורה יעילה ומהירה.

התחזוקה הנדרשת עבור FX-890A היא מינימלית ומשך הזמן בין תקלות בה הוא 20,000 שעות בממוצע. סרט ההדפסה מפיק 7.5 מיליון תווים, כך שתדירות החלפתו נמוכה.

"אפסון מתכננת מוצרים תוך התחשבות במשתמש הקצה", אומר עמי שחר, מנהל תחום מדפסות באפסון ישראל. "נוסף לרכיבים החזקים, שפותחו עבור הסביבות התובעניות של שדות תעופה, FX-890A כוללת גם נעילת מכסה קדמי כסטנדרט. תכונה זו מסייעת בשיפור האבטחה בשדה התעופה בכך שהיא מונעת מציבור המבקרים בו להחביא פריטים שונים במדפסת, חוסכת את הצורך בבדיקות אבטחה ומונעת נזקים”.

FX-890A היא מדפסת קלה להתקנה בעלת ממשק מקבילי וממשק USB, עם מנהלי מדפסות המאפשרים שילוב פשוט בכל יישום Windows.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: