אא

רשת מלונות דן מדווחת על תפוסה של 80% לחג הפסח

הרשת תארח השנה כ-10,000 אורחים לשולחן ליל הסדר. מדובר בעלייה של כ-5% לעומת אשתקד. סמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת: "פסח 2012 מתאפיין בגידול בתיירות הנכנסת, למרות שהשנה יש נטייה להזמין יותר קרוב למועד האירוח".

Shutterstock Shutterstock
רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת מלונות דן, אמר כי "שנת 2012 בתחום התיירות החלה במגמה מעורבת של עלייה במספר התיירים לצד שינויים, אשר נובעים מההתפתחויות באזור. פסח 2012 מתאפיין אף הוא בגידול בתיירות הנכנסת למרות שהשנה יש נטייה להזמין יותר קרוב למועד האירוח. הדבר נובע בעיקר מרגישות למצב הגיאו פוליטי באזורינו. גם השנה, חג הפסח מסתמן כאלטרנטיבה פופולארית הן בקרב יהודי התפוצות והן בקרב משפחות ישראלים. אלו ואלו מעוניינים לנצל את ימי החג המקבילים גם לחג הפסחא ולימי החופש בחו"ל. הדבר יוצר רצף עם ימי חוה"מ ותקופה ארוכה אידיאלית לחופשה משפחתית. על פי נתוני הרשת, אפריל, החודש בו יחול פסח, פסחא ויום העצמאות יהיה דומה לתפוסת אפריל בשנת 2011".

בארי מציין שכ-70% מהאורחים במלונות דן בפסח השנה הינם תיירים מחו"ל וכבר היום, כחודש לפני החג, עומדת התפוסה במלונות הרשת על כ-80%.

כמו כן מציין בארי שחלק מהתיירים יגיעו ארצה כבר ל- 4-5 באפריל וכי ניכרת עלייה בביקושים מצד משפחות ישראליות בתקופת טרום פסח – עם יציאתם של הילדים לחופשת החג: "זוהי הזדמנות מצוינת למשפחות רבות לנצל את ימי החופש ולצאת לחופשה משפחתית קצרה במחירי טרום העונה לפני כניסת תעריפי החג לתוקף".

מרבית התיירים מחו"ל מגיעים גם השנה למלונות הרשת ממדינות מערב אירופה ומארצות הברית כאשר מרביתם הם תיירים יהודיים. "ניכרת העדפה ברורה למלונות באזורים גיאוגרפיים מסוימים על פי ארץ המוצא: צרפתים, אנגלים, שוויצרים ובלגים נוטים להגיע לאילת ולמלונות תל אביב. אמריקאים מתארחים בעיקר בירושלים. פסח השנה נופל מוקדם יחסית באפריל אך על רקע החורף הקר מאוד באירופה, התיירים המתכננים את חופשתם האביבית, מאמינים שייהנו ממזג אוויר אביבי ונעים באילת וגם במרכז וצפון הארץ", ציין בארי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: